min dagbok :)

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Skal til legen på fredag og se om vi kan få i gang litt ting her, hadde jo håpet og fått en liten baby i hus snart [:D] Så er spent på hva hun sier, om hva som skjer og hva alt det der... Gruer meg litt og samtidig [&:]
 
Da er ble no det tatt blodprøver og sånt (den 2.07-10) skal tilbake om noen uker og ta nye prøver. bare håper det ikke er noe negativt med prøvene [&:] Bare håper ting ornder seg snart.. er så veldig klar for en liten en i hus [:D]
 
jeg har fått eggløsning i dag [:D] sååå fornøyd da [:D] trodde aldri jeg skulle få det smile fjeset på den testen, men pinadø der var den [:)] hihi kvapp litt når jeg så den..
 
tror nok vi var for sent ute [:'(] gikk og testet meg om morgeningen igjen, da var det ikke noe smilefjes på testen, testet positivt i 7tid på kvelden fredag, og vi hadde litt tidlig på morningen.. hihi fikk ikke sjangs før [:'(] [:'(] men neste mnd skal jeg få han til og bli med hele den uken jeg venter på eggløsningen min [8D]
 
så var det og vente på TR igjen [:-]
 
no kan Tr komme tirsdag og onsdag... den kom ikke i dag [:)] men håper jo på den holder seg unna [:D] og at jeg kan få en positiv test [:D]
 
ingen tr i dag heller [:)] men no føler jeg den er på vei [:'(] vil ikke, vil ikke... og magen er jo så oppblåst i dag og [:'(]
 
ikke mens i dag heller, tror den bare lurer meg litt no [&:]
 
hmmm ikke i dag heller?? hva skjer her? pleier aldri og være for sen [&:] men kjennes ut som om den kommer hele tiden, men så kommer den ikke...
 
tenkte og ta en test i dag og, men den er vell negativ den og... men gjør det for det om.. man vet aldri da [8D] huff kommer til og bli testoman jeg og no
 
klarte ikke holde meg nei, måtte teste.. men som forventet så ble den negativ [:(] så no er det vell bare og vente på mensen som bare lurer her [:'(] når skal det bli min tur da?? [:(]
 
nei vet ikke lenger jeg, ikke noe her i dag heller.... alt er vell bare begynt og tulle seg her no [&:] eller så vist det ikke skjer noe ting, prøver jeg og teste igjen neste uke en gang...
 
Så kom vår aller kjæreste Tante RØD alikevell [:'(] [:'(] [:'(] [&o] så få heller vente igjen på neste el da... IGJEN [:-]
 
ja da er det bare og vente på el igjen... få se om den kommer en gang til [:D]
 
da er det vell bare til og begynne og teste til denne el kommer..  og håper på det funker denne gangen da :) blir litt lei av dette her [&o]
 
no er det vell bare til og få typen med på masse  [8D] for no nærmer el seg [:D]    hihi... så er bare til og prøve igjen 
 
HAPPY HUMPING[:)][:)][:)] hehehe
 
hehe [8D]
 
Hei ;)

Når jeg leste nå satte jeg med sånn spenning i magen min;) Du skriver lite hver dag og jeg ble ivrig ;)
Vi er så LIKE PÅ dette her... heheh...
Men kan nok tenkes at du var noe oppspilt over og ikke få mens så du ikke fikk den, men var ikke gravid[:)]
Hvor lenge har dere holdt på og prøve??? Så bra dere prøver selv og ikke innen noe IVF;))))
Heier på deg [:D]

Og en ting til;) Hvordan fikk du til det bilde eller signaturen din?
 
hehe bare blir sånn, skriver litt av og til.. for og huske litt når el har vært her og litt sånn hihi. greit og ha en dagbok og bare skrive det du vil, om det er mye eller lite[8D]  men når jeg først er her så har jeg foresten el i dag [:D]  så kansje de små svømmerne som kom ig går har holdt til i dag? hmm eller kansje vi må prøve en gan til i dag? hihi tror det så er vi sikker [8D] nei vi har no prøvet 1.5år no da.. men har ikke sjedd noe enda.. [&o]  det bilde under var det en her inne som hjalp meg med [:D] veldig fornøyd med det [;)]   jeg vet ikke hvordan man gjør det med signaturer(bilde under)
 
Back
Topp