Min dagbok, veien fra å være 4 til 5.

29+0[emoji177][emoji177][emoji177]
Jeg er nå i uke 30[emoji7]

Føles helt rart. Bare noen ørsmå uker igjen.
Formen er fin. Bekkenet krangler. Spesielt mye på natten. På dagtid føler jeg at det er holdbart. Tror jeg må få hyppigere timer hos fysio. For det er blitt merkbart verre de siste ukene.

Vogga er ferdigmalt. Vognposen til vogna er kommet.
Nå er faktisk alle viktige ting på plass i huset[emoji7][emoji7]

56757d17cb18676a7cce9ac6d6052ded.jpg


Gleder meg til det kan ligge en baby oppi her[emoji177]
Så deilig at ting er på plass og tenk at du allerede er kommet så langt! :) Og så fin babybumpnog da :happy:
Godt å høre at alt gikk fint med sjekk på sykehuset og at du fikk oppfølging med en gang. Godt å bli tatt seriøst og ikke minst få hjelp når man trenger det !:Heartred
 
Herlighet så deilig det var å komme hjem ifra jobb idag. Siste skikkelige dag på jobb.
Neste uke er det 100% sykemelding. Har klart mer en jeg noen gang hadde trodd jeg kom til å klare.
Så nå skal tiden nytes til å stelle og ordne for meg og tulla i magen.

Idag har jeg vert å kjøpt litt undertøy på Cubus. Diverse kjøpesenter rundt om her hadde 30% på alle klær. Så da ble det 3 nye undertøy sett. Må jo ha litt klart til fotograferingen på onsdag[emoji85] gru/gleder meg litt til det altså[emoji23]

Har tittet litt på nett for å finne inspirasjon. Så får vi se om fotografen har noen spesifikke ønsker, eller om jeg får styre det litt selv:
314a3dd77d8c765d83d34882e1dd8245.jpg


4ede839dcbb69c1921830a755c6e6f58.jpg


e0b63177501a820cfe1735a39e534932.jpg


b4a0e6be0cfa674c66db7ca44791adb8.jpg


b5662c086f7243963e0446bca67dd1e3.jpg
 
Jeg var og tok bilder hos hun som har tatt det øverste bildet her [emoji7] hun er bare råflink! Jeg er kjempe fornøyd!
Pernille F. Eriksen
Hvordan type bilde tok du? Kjenner jeg har veldig lyst på et slikt bilde som det øverste. Kanskje jeg bestiller meg en time hos hun du var hos dersom denne modell timen ikke blir som jeg har sett for meg:p
 
Så spennende med gravidfotogrfering! Gleder meg til å høre hvordan det blir :)
 
Hvordan type bilde tok du? Kjenner jeg har veldig lyst på et slikt bilde som det øverste. Kanskje jeg bestiller meg en time hos hun du var hos dersom denne modell timen ikke blir som jeg har sett for meg:p

Jeg tok mest bilder med meg og gutten min som enten susset meg, lekte med rosa ballonger eller koste med magen min. Hun tok også noen av meg i profil med blomster eller laken som jeg holdt foran puppene. De var nydelige. Jeg er kjempe fornøyd. Hun har i tillegg flere fine gravidkjoler som viser magen men på en måte dekker mer enn bare undertøy :) kan virkelig anbefale henne!
 
Wæææ. Nå er jeg stressa. I morgen skal jeg ta gravidefoto[emoji33][emoji33][emoji33][emoji85]
 
Det var så GØY med gravidefotografering. Jeg var litt skeptisk til at hun ikke kom til å få noen fine bilder. Jeg er fryktelig lite fotogen, og føler meg kanskje ikke helt vell i denne gravide utgaven[emoji12] men hun roste meg opp i sky. Fikk skryt over posering, kropp, mage allting. Hun var så dyktig i jobben sin[emoji7]

Jeg er den eneste gravide modellene som er lys og blond, dermed ble det mange utprøvinger av settingen hun ønsker å prøve. Hun tok i tillegg den type speil bilde som jeg hadde så lyst på.
Får bildene 1 november til gjennomgang. Da bestemmer jeg hvilke jeg godkjenner at hun kan bruke som reklame på nettsiden sin.

Også får jeg 1 forstørring gratis siden jeg er modell[emoji4]

Fader så GØY[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
 
Så artig at det det gikk så bra og at det var en fin opplevelse! [emoji2] ikke lenge til 1 nov nå, bare en liten helg imellom [emoji5][emoji5]
 
Det var så GØY med gravidefotografering. Jeg var litt skeptisk til at hun ikke kom til å få noen fine bilder. Jeg er fryktelig lite fotogen, og føler meg kanskje ikke helt vell i denne gravide utgaven[emoji12] men hun roste meg opp i sky. Fikk skryt over posering, kropp, mage allting. Hun var så dyktig i jobben sin[emoji7]

Jeg er den eneste gravide modellene som er lys og blond, dermed ble det mange utprøvinger av settingen hun ønsker å prøve. Hun tok i tillegg den type speil bilde som jeg hadde så lyst på.
Får bildene 1 november til gjennomgang. Da bestemmer jeg hvilke jeg godkjenner at hun kan bruke som reklame på nettsiden sin.

Også får jeg 1 forstørring gratis siden jeg er modell[emoji4]

Fader så GØY[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
Sniker fra Desember: Så bra at du hadde en god opplevelse! Jeg skal ta gravid bilder neste uke og gruer meg.. trenger inspirasjon! Er lite fotogen og føler meg stooor.
 
Sniker fra Desember: Så bra at du hadde en god opplevelse! Jeg skal ta gravid bilder neste uke og gruer meg.. trenger inspirasjon! Er lite fotogen og føler meg stooor.

Når skal du ta bilde? Jeg får som sagt mine på onsdag. Og da kunne du fått sett mine for inspirasjon. Men kanskje det blir for seint?

Ikke gru deg i allefall. Det er kjempe gøy!
Jeg googlet en del i forveien for å få litt tips[emoji6] men fotografen ser ofte hva som blir best
 
God morgen.

Da var jeg inne i enda en ny uke. Føler tiden raser avgårde. Blir litt små stressa av alt som skal skje fremover. Samt at terminen nærmer seg.
f0af40cb2b3bff2f4a6850e57416eef2.png

7ce1e1406bfd2fc86bd0500264851f05.png


Bare 3 dager igjen til jeg får bildene ifra gravide fotograferingen[emoji173]️

I morgen er det ny kontroll hos legen. Spent på symfysemålet og om jenta har snudd seg med hodet ned nå.
 
Når skal du ta bilde? Jeg får som sagt mine på onsdag. Og da kunne du fått sett mine for inspirasjon. Men kanskje det blir for seint?

Ikke gru deg i allefall. Det er kjempe gøy!
Jeg googlet en del i forveien for å få litt tips[emoji6] men fotografen ser ofte hva som blir best
Skal ta på onsdag så send gjerne :smug:
 
Da ser det ut som det blir en ny ul på meg. Legen var litt i tvil på leie, så dermed får jeg en ul for å sjekke det ut. Samtidig skal veksten kontrolleres siden hun var pittelitt under gjennomsnittet i uke 29.
 
Back
Topp