Min dagbok <3

Jeg har et spørsmål.. Jeg har sluttet med godteri og brus, tilogmed Pepsi Max <3 Prøver å spise sunt, men vanlig mat.. Knekkebrød med ost liksom. I helgen drar gubbis til Kiel og jeg blir hjemme alene :) Kan jeg unne meg et glass julebrus og litt sjokkis, eller er dette helt no-no i rugeperioden? :)

Spis deg hovedsakelig mett på sunne ting, men kos deg også litt med snop og brus :)
 
Åh... Når er det vits i å teste? Trodde ikke jeg skulle begynne å stresse allerede :p I kveld er det 10 dager siden ovitrelle ble satt, men er vel ikke vits i å jakte blendahvitt nå? Er vel dumt å teste før fredag iallefall, eller? Jeeeezes...
 
Da ble det 5 puter og sofaen, med symptomer skremmende lik ohss som jeg fikk sist. Bare at denne gangen slo det inn mye senere enn sist.. Hmmm.. Er vel bare å ringe st. Olavs og høre hva jeg bør gjøre.
 
Masse god bedring[emoji171][emoji173] Håper det er pga hcg [emoji1]
 
God bedring til deg! Hiver meg på de andre og håper det er fordi du produserer hcg nå :)
 
Tusen takk alle sammen, rimelig kjipt og vondt nå, men absolutt verdt det om lille bøllefrø fortsatt er der inne... [emoji173]️
 
Hurra[emoji173][emoji173] Kjipt at du er i dårlig form men hurra for bebis[emoji173]
 
JAAA!!! Hurra! Dette er så fortjent :D (Ikke OHSS altså, men graviditeten)

Skikkelig glad på dine vegne Mokki :Heartred
 
Fantastisk at du er gravid!!!!:):)

God bedring [emoji173]️[emoji173]️
 
Kan noen som har blitt gravid og overstimulert fortelle meg litt om hva jeg må forvente? Ligger her, 6 kg tyngre og magemål som har økt med 8 cm. De vil ikke tappe, jeg får Fragmin og IV, blodprosenten går opp og ned.. Konstant vondt og kvalm. Er dette hverdagen de neste ukene? Er utrolig glad for at jeg er gravid, greier bare ikke helt å ta det innover meg med alt dette rundt. Rimelig sliten og i kjelleren i dag :(
 
Back
Topp