"min bok" i b.hagen

Lillerosin89

Glad i forumet
har dere laget den sammen med bf? jeg sitter her og undrer på om jeg bare skal lage den selv eller om jeg skal vente til bf har tid til og sette seg ned sammen med meg en kveld og lage den, han har sakt han skal og vil være med og lage den, men jeg må ærlig innrømme at jeg helst vil lage den selv[:-] så hva ville dere gjort?
 
må si det frister, men han sa senest idag eller igår blir det vel at han hadde blitt j**** forbanna på meg om jeg gjore det[8|]
 
ORIGINAL: Bouncy Bollocks

ORIGINAL: lenah

har dere laget den sammen med bf? jeg sitter her og undrer på om jeg bare skal lage den selv eller om jeg skal vente til bf har tid til og sette seg ned sammen med meg en kveld og lage den, han har sakt han skal og vil være med og lage den, men jeg må ærlig innrømme at jeg helst vil lage den selv[:-] så hva ville dere gjort?


Hvorfor kan han ikke få være med? Du kan jo lage din egen i tillegg dersom det står sånn på.

han kan være med[;)] men alt tar så lang tid med han og jeg vil helst bli ferdig med den boken før lillemor begynner i b.hagen selv om det ikke er før i august[:)] så er det jo egentli ikke så mye som skal gjøres, disse bor jeg med, det blir jo kun meg og dette her bilder av meg (lillemor) så blir det familien, ferdi liksom[8D] lage min egen? hvordan da? at hun har 2 bøker i b.hagen som hun ka se i?
 
oi, hadde ikke tenkt tanken på at bf ville gjør det sammen med meg... haha gidde jeg faktisk ikke spør om ei gang..
 
Men nå din ha sagt det han ha så bør du sette en dag og si at om han ikke komme da så gjø du det ;)
 
ORIGINAL: bias

oi, hadde ikke tenkt tanken på at bf ville gjør det sammen med meg... haha gidde jeg faktisk ikke spør om ei gang..

Men nå din ha sagt det han ha så bør du sette en dag og si at om han ikke komme da så gjø du det ;)


han var sammen med meg på foreldremøte i b.hagen, det var der han fikk ideen om at han og skulle være med[:)]
nå har vi satt av onsdag så vi får se om han gidder[;)]
 
Han kan jo være med på deler, og blir dere ikke ferdig så synes han sikkert det er greit å du gjør den ferdig.

Jeg synes det er kjempe fint at han viser interesse for det som dreier seg om barnet sitt.
 
ORIGINAL: Miline

Han kan jo være med på deler, og blir dere ikke ferdig så synes han sikkert det er greit å du gjør den ferdig.

Jeg synes det er kjempe fint at han viser interesse for det som dreier seg om barnet sitt.


jada han kan få være med på hele[;)] og deler, det velger han helt selv, men det frister meg veldi og bare begynne på den for jeg vil den skal se mega bra ut[8D] og jeg er utolmodig:P han er bare så treeeeg[:-]
det er kjempe bra at han vil være med å lage den[;)] men det er ikke det det går i
 
Jeg hadde laget den sammen med bf[;)]
 
Hva er en "Min bok" i barnehagen?
Lillemann også begynner i barnehagen nå til høsten, er det noe jeg også må lage innen han begynner? [8|][:)]
 
ORIGINAL: Spadame

Hva er en "Min bok" i barnehagen?
Lillemann også begynner i barnehagen nå til høsten, er det noe jeg også må lage innen han begynner? [8|][:)]

"min bok" i barnehagen er en liten bok med bilder av barnet og familien, det står også hva barnet liker og ikke liker, så den kan være til trøst for barnet viss barnet er lei seg så kan h*n se på mamma og pappa (eller bare en av dem), det kan også være til hjelp for de ansatte å se hva barnet liker og ikke liker og hva barnet er redd for[:)]

jeg fikk noen A4 ark hvor det står på hvor jeg skal skrive og hvor det skal være bilder, dette fikk jeg på første foreldremøte i barnehagen og skulle være med første dagen i barnehagen[:)]
 
ORIGINAL: Bouncy Bollocks

ORIGINAL: lenah

ORIGINAL: Miline

Han kan jo være med på deler, og blir dere ikke ferdig så synes han sikkert det er greit å du gjør den ferdig.

Jeg synes det er kjempe fint at han viser interesse for det som dreier seg om barnet sitt.


jada han kan få være med på hele[;)] og deler, det velger han helt selv, men det frister meg veldi og bare begynne på den for jeg vil den skal se mega bra ut[8D] og jeg er utolmodig:P han er bare så treeeeg[:-]
det er kjempe bra at han vil være med å lage den[;)] men det er ikke det det går i


For samarbeidets skyld så kan det jo være en god idé å legge ønsket om perfeksjonisme litt på hylla og la ham være med uten å klage så mye om at han ikke er klar samme sekund som du er det. Ungen bryr seg neppe om at det ikke er samme bord rundt alle bildene eller at boka ikke ser ut som den kommer rett fra NM i scrapping.


Enig, tror ungen vil synes at boken er perfekt når begge foreldrene har deltatt [;)]

Du skal være glad for at barnet ditt har en pappa som er så engasjert, jeg skal love det at det sårt og vondt når pappaen ikke engasjerer seg erller tar del i hverdagen til barnet.
 
Back
Topp