Miljøgift i melk

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Hei!
Vet at man ikke skal slanke seg når man ammer, da miljøgifter lagres i fettet og går i melken når man gjør det. Jeg har ikke gjort noe aktivt for å bli tynn. Har bare gått ned veldig i vekt og er veldig tynn nå. Kan melken min innholde farlige stoffer for baby? Har fullammet i 3 mnd.
 
Så lenge du spiser og drikker godt og variert, og sunt, skal det ikke være noen fare for melka :)

Man må spise litt ekstra når man ammer for å dekke det ekstra behovet :)

Er ganske vanlig å gå ned i vekt når man ammer :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Glemte å si at jeg har hatt veldig dårlig matlyst siden fødselen, og har det enda. Så det er vel så som så med kostholdet. Prøver jo å spise sunt når jeg først spiser. Men ofte mer fristende med en bolle enn en skive brød, om du skjønner. ;)
 
Glemte å si at jeg har hatt veldig dårlig matlyst siden fødselen, og har det enda. Så det er vel så som så med kostholdet. Prøver jo å spise sunt når jeg først spiser. Men ofte mer fristende med en bolle enn en skive brød, om du skjønner. ;)
Qouter deg slik at du får opp varsel.. ;)

Hvis alternativet er bolle eller ingenting, så er det nok bedre å spise bolle.. Men når du feks spiser en bolle, kan ikke lage deg en smootie ved siden av da? Eller at du spiser det du har lyst på hele dagen, men ett måltid skal være sunt.. Så kan du jo øke antall sunne måltider.

De sier jo at ammende kan ta av seg en kg i mnd uten at det skal være noen som helst fare for det. ;)

Men hør på Tamara, og spør ammehjelperen =)
 
Back
Topp