Mikro på fly?

IVA

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Hei!
Vi skal snart fly til USA med baby på ca. 5 1/2 mnd. Hun spiser et grøtmåltid hver dag (hjemmelaget, hun liker ikke kjøpt) i tillegg til melk. Jeg lurer på om de på flyet har mulighet til å varme opp grøt i mikro hvis vi tar med i boks? Og hvor lenge hjemmelaget grøt holder seg?
 
Jeg ville tatt kontakt med flyselskapet og hørt, for det er stor forskjell på sånne praktiske ting fra selskap til selskap [emoji4]
 
Tror ikke fly er utstyrt med mikro dessverre, men de har jo varmt vann til kaffe og te,så mulig de har har en form for vannkoker? Vi fikk varmet opp nan på fly i vannbad menn grøt vet jeg ikke [emoji53]
 
Det finnes matbokser som holder mat varmt i 5-8 timer.

Evt gi på flyplassen før dere drar og så igjen når dere lander?
 
Håper dere finner ut av det, god tur når den tid kommer! :)
 
Hvordan lager du grøten da? Blander du ut med vann? Isåfall kan du ta med en termos med kokt vann på flyet, det gjorde vi når vi reiste på ferie med flaskebarn. Du får ta med væske gjennom sikkerhetskontrollen og inn på flyet når det er for å gi baby mat
 
Fly har ikke micro, det er vanlige varmeovner. Vannkokere har de større flyene (ikke alle widerøe f.eks) og iallefall langdistansefly om dere skal til USA.

Hilsen flyvertinne.
 
Back
Topp