miimiis prøvedagbok ;)

åååå.. jeg orker ikke mer negative tester og ingen tr!!! kan ho ikke bare komme nå da? [:(]
Blir så sliten i hodet av alt sammen.. tenker så altfor mye...

 
Positiv test etter utgått tid på både billigstrimmel og clearblue!
Vet jo at det ikke gjelder da men.. Må vel få lov til å begynne å lure litt, siden jeg er 1 uke over ikm og ingen mens! Tester på nytt i morgen igjen :)
 
Og testen var negativ.. kasta den med en gang denne gangen ;)
Så nå venter jeg bare på tr.... :/
 
Takk for det! [;)]
TR kom i går kveld.. Så da ble det en syklus på 36 dager plutselig..
Jaja.. Da kommer vi i gang med en ny pp så fort tanta har dratt igjen..
 
MAI (16 PP)

1. FRI!
2. FRI! Kosa oss på campingen hos svigermor [;)]
3.
4. Sambo skal ta spermprøve!  Klippe og stripe håret i dag [:D]
5.
6.
7.
8. FRI!
9. FRI!
10.FRI!
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
 
Da har jeg vært og levert prøva til sambo ;)
Deilig å få det gjort...
Så da er det bare å vente en ukes tid på resultatene :)
 
Hatt en liten pause fra bv i det siste.. deilig.. :)
Har fortsatt ikke fått noe svar på prøva til sambo..
Ringte til legen nå,men de hadde heller ikke fått noe svar, så jeg skulle ringe etter helga og høre med de igjen, så skulle de eventuelt purre på sykehuset hvis det da heller ikke hadde kommet enda :)

 
Er så leeei!
Ringte både fastlegen min og sambo sin i dag.. Ingen av de hadde fått noe svar fra sykehuset!
Skulle fått svaret for 2 uker siden. Jaja, legen min skulle ringe sykehuset og høre hva som hadde skjedd der da.. Så vi får vi vel vente litt til vel...................
 
Og vi venter fortsatt...

Har ikke tenkt så veldig mye på det i det siste. Og har heller ikke vært så mye her inne. Har derfor ikke hatt styring på EL osv,men merka at det var noe nedentil i dag. Press og litt slim. Og da jeg logga inn,så sto det 1 dag til eggløsning gett.. hehe.. :)
Har kost oss i dag og i går,så kanskje det gjør susen.
Uansett, en baby vil komme til oss når tiden er inne for det. En dag, så sitter vi her med en baby i armene våre.
Fokuserer mye mer på andre ting og koser meg med her vi er i livet nå. Veldig deilig at jeg klarer å tenke sann nå.
Så får tiden bare vise hva som vil skje... :)
 
Da har vi fått svaret, etter mye om og men.
Kontordama hos legen min ringte sambo og ga han svaret..
Det var litt lavt antall med svømmere som funka dessverre. Det er nok derfor det har tatt tid.
Senere samme dagen som vi fikk svaret,fikk sambo en melding fra legen om at han ønska oss inn til en samtale. Så den 15 juli skal vi til han igjen. Kjempespent på hva det kan være. Tar oss iallefall veldig på alvor, er så glad for det :)
 
TR er straks ferdig og vi gjør oss klare til pp 18!!
Nå må det vel gå snart.. Leeeii...

 
På tide og oppdatere litt her kanskje:)
Brått gått flere måneder siden sist..
Og det er ingen baby enda :(

Siden sist så har jeg fått vært på gyn undersøkelse på sykehuset. Alt så bra ut!
Så det neste som skjer nå er at jeg skal ta blodprøver den 1 og den 20 dagen i neste mens.
Og sambo skal ta ny prøve. Etter det er vel det neste henvisning til prøverør tror jeg.

Sann i forhold til syklusen skal jeg ha tr i dag, og jeg kjenner murringene godt!
Så gjør oss klare for pp 25!


 
Da har tr kommet på besøk igjen..
Tenkte å dra på sykehuset i morgen for å ta blodprøver.. Gruer meg..
Liker ikke blodprøver :/ meen.. får vel gjøre det vel.. :/
 
Jeg er så dum!
Dro ikke til sykehuset denne måneden heller..
Er så redd for blodprøver,så jeg bare utsetter og utsetter.
Kommer jo ingen vei når jeg holder på sann.
Neste måned når tr kommer igjen,SKAL jeg bare dra! Samme hva. Bare bli ferdig med det.
 
Dagene flyr! Nå er det snart tid for tr igjen.
Ikke noen murringer enda,men det stikker litt nedi der nå og da, puppene er litt ømme..
Så da blir det sykehusbesøk med blodprøver for min del.
Vil bare komme i gang nå.
 
Tr kom som vanlig ho!
Men nå har jeg iallefall fått dratt meg selv på sykehuset og tatt den første blodprøven!! [:D]
Den andre skal tas om 20 dager...
Og når jeg er ferdig med blodprøvene er det igjen sambo sin tur til å ta ny prøve, deretter bærer det til legen for så å bli henvist til prøverør tenker jeg.
 
Back
Topp