Migrene

Regnbuefrue

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Hei.
For dere med migrene, tar dere migrenemedisiner når dere er gravide? :)
 
Nei.. holder meg til paracet
 
Nei, tok bare paracet, selv om det var verre enn noen gang tidligere. Utsatt ikke babyen for unødig fare.
 
Er endelig, som gravid, migrenefri :wideyed:etter over 1 år med så og si sammenhengende migrenehelvete. Løsningen er at jeg må være gravid og amme resten av min karriere ;)
 
Er endelig, som gravid, migrenefri :wideyed:etter over 1 år med så og si sammenhengende migrenehelvete. Løsningen er at jeg må være gravid og amme resten av min karriere ;)

Hehe håper det skjer for meg også ;) sliter med kronisk migrene :/
 
Hehe håper det skjer for meg også ;) sliter med kronisk migrene :/
Har fortsatt dager med spenningshodepine, men migrenen har heldigvis forsvunnet. Krysser fingrene for at den ikke kommer tilbake i svangerskapet eller så lenge jeg ammer.

Har vært redd for i det hele tatt å skulle få barn med tanke på migrenen, og at jeg har nok med meg selv når jeg er syk. Men, både leger og nevrologer har sagt: kjør på. Så vi turte endelig å prøve :rolleyes:

Har hatt migrene og spenningshodepine etter at eg besvimte på videregående og slo nakken/hodet for ca 12 år siden. Det har bare blitt verre og verre:confused:slitsomt... håper du blir kvitt smertene ❤
 
Er endelig, som gravid, migrenefri :wideyed:etter over 1 år med så og si sammenhengende migrenehelvete. Løsningen er at jeg må være gravid og amme resten av min karriere ;)
Sånn er det her og... Tilbake til marerittilstander då mensen kom tilbake etter ammeslutt.
 
Det bedret seg etter svangerskapet for meg, og det samme gjaldt allergien min. :)
 
Har fortsatt dager med spenningshodepine, men migrenen har heldigvis forsvunnet. Krysser fingrene for at den ikke kommer tilbake i svangerskapet eller så lenge jeg ammer.

Har vært redd for i det hele tatt å skulle få barn med tanke på migrenen, og at jeg har nok med meg selv når jeg er syk. Men, både leger og nevrologer har sagt: kjør på. Så vi turte endelig å prøve :rolleyes:

Har hatt migrene og spenningshodepine etter at eg besvimte på videregående og slo nakken/hodet for ca 12 år siden. Det har bare blitt verre og verre:confused:slitsomt... håper du blir kvitt smertene [emoji173]

Så lenge migrenen holder seg unna, så er det jo topp! Får håpe det forsetter sånn , og at det ikke kommer tilbake!

Så bra du tok sjangsen [emoji4] men skjønner hvordan det føles ja.

Huff det høres forferdelig ut.
Har selv hatt migrene siden jeg var 5 år. Datt og fikk hjernerystelse. Men da var det migrene en gang i blant. Slitt med kronisk siden slutten av 2015.

Håper det bare blir bedre for deg også [emoji173]️
 
Klarte meg uten medisin til negativ test, så nå tar jeg frem til neste forsøk som vanlig :)
 
Nei, kun Paracet og senga som gjelder nå!
 
Back
Topp