Middagstråden

Veldig enkelt :) er bare spagetti blandet inn i kjøttdeigsaus. Har det i en ildfast form. Å så laget jeg en mild ostesaus å har over :) med ost på toppen :) de to minste elsker det :) han elste liker det ikke da men han får bare spagetti med kjøttsaus :)
Høres godt ut da :)
 
Kylling taco i dag [emoji1319][emoji1319][emoji1319] både store å små gleder seg [emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1319]
 
Løvtynne biffer + potet i en eller annen form. Skikkelig biffuke dette :) Hadde biffsnadder i går. Blir kalv på lørdag.
 
I går hadde vi lasagne med salat og hvitløksbaguettter:) I dag har vi hatt stekt laks med potetgrateng,agurksalat og raspa gulrot
 
Fikk deilig lammelår middag på jobb i går:) i dag er det pinnekjøtt :) mandag kinamat ,takeaway :)
 
Her blir det kylling, ris og bretagnesaus. Mulig en brokkoli og.

I morgen er jeg noe usikker. Kanskje vi slår til med mcdonalds hihi
 
I går hadde vi kylling tikka masala med fullkornsris . I dag blir det fish'n chips med salat. Ons: spagetti bolognese med hvitløksbaguetter. Tors: Pitabrød med strimla biff og grønnsaker . Fre: ostesnitzler med pommes,bernaise og salat . Lør: taco søn : fiskepinner,potetstappe og råkost .
 
I går hadde vi kylling tikka masala med fullkornsris . I dag blir det fish'n chips med salat. Ons: spagetti bolognese med hvitløksbaguetter. Tors: Pitabrød med strimla biff og grønnsaker . Fre: ostesnitzler med pommes,bernaise og salat . Lør: taco søn : fiskepinner,potetstappe og råkost .
Så kjekt å ta opp tråden igjen :) høres ut som dere skal ha mye snadder
 
Her blir det "kyllingmix" idag, med pommes frites.. (kylling, sjalottløk, chili, krydder, saus). Ordentlig junkfood!
Onsdag: Røkt svinekam med.. eh.. poteter. Tenkte aspargessaus, men vi får se.
Torsdag: Wok med ris
Fredag: Nudler, grønnsakssuppe, melboller
Lørdag: Hjemmelaga lasagne
Søndag: Hamburgere?? Eller noe på tilbud.. får se

Prøver å bruke endel kylling, men har spist det så mye at jeg er skikkelig lei :eek: :p
 
Så kjekt å ta opp tråden igjen :) høres ut som dere skal ha mye snadder
Ja kom på den og kjekk tråd med tips :)
Her blir det "kyllingmix" idag, med pommes frites.. (kylling, sjalottløk, chili, krydder, saus). Ordentlig junkfood!
Onsdag: Røkt svinekam med.. eh.. poteter. Tenkte aspargessaus, men vi får se.
Torsdag: Wok med ris
Fredag: Nudler, grønnsakssuppe, melboller
Lørdag: Hjemmelaga lasagne
Søndag: Hamburgere?? Eller noe på tilbud.. får se

Prøver å bruke endel kylling, men har spist det så mye at jeg er skikkelig lei :eek: :p
mye godt dere også . Har neste ukes meny ganske klar også i grunn:p
 
Ja kom på den og kjekk tråd med tips :)

mye godt dere også . Har neste ukes meny ganske klar også i grunn:p
Smart det :) Greit å vite hva en trenger når man skal handle i butikken:)
 
Back
Topp