Middagstråden

Ikke sant :D alltid kjekt å prøve nye ting :D akkurat nå er jeg litt lei [emoji14] derfor bloggen står litt stille. Med to vrange barn i hus å travle dager så har jeg ikke tid til å sette meg ned å planlegge slik som i permisjonen :eek: så blir mye de samme som går igjen å igjen
Har heldigvis noen retter porsjonert og fryst [emoji14] så de dagene jeg er lei eller mangler energi, så tar jeg gjerne bare opp og varmer de :D når rutiner og unger og hverdagen blir litt lettere, så kommer nok lysten og energien tilbake til å fortsette (håper jeg i hvert fall ;) )
 
Har heldigvis noen retter porsjonert og fryst [emoji14] så de dagene jeg er lei eller mangler energi, så tar jeg gjerne bare opp og varmer de :D når rutiner og unger og hverdagen blir litt lettere, så kommer nok lysten og energien tilbake til å fortsette (håper jeg i hvert fall ;) )

Det gjør den nok for alle :D det satser hvertfall jeg på :D
 
IMG_3763.JPG Rotgrønnsaksgratengen som var en del av middagen i går
 
Er såå sær, i dag skulle man tro noen hadde tatt en propp og nappet den fra hodet mitt [emoji14] er HELT tom. *aldri laget mat før følelse* heeeelt derpete. Sto på kjøkkenet og skulle smøre skive til poden. HAHAHA. Hvordan var dette igjen.. smør først, så leverpostei, eller? Øh.. middag da? Hm.. kokes, stekes, hvilke ingredienser går sammen? [emoji23] kokt fisk? Hvor lenge skal fisken koke? Nei, her må noe gjøres med søvn situasjonen :(
 
Back
Topp