Middagstråden

Nammenam. Hvordan lager du fiskenuggets?

Blander det krydderet jeg vill ha feks salt å pepper ( er å super godt med taco krydder)
Blander krydderet sammen med griljarmel å litt revet permesan :D

Deler disken i passene stykker, dypper den så i en skål med egg, å så over i krydderblandingen.
Så steker jeg de i oven på 200 hrader i 15-20 min :D
Så enkelt :D
Så lager jeg kansje noe dipp ved siden av :D
 
Blander det krydderet jeg vill ha feks salt å pepper ( er å super godt med taco krydder)
Blander krydderet sammen med griljarmel å litt revet permesan :D

Deler disken i passene stykker, dypper den så i en skål med egg, å så over i krydderblandingen.
Så steker jeg de i oven på 200 hrader i 15-20 min :D
Så enkelt :D
Så lager jeg kansje noe dipp ved siden av :D

Åh,så enkelt og godt. Dt må prøves:D
 
Hva er potetbal:p?

Eeehm, det er potetball det :p
Neida, det er ball som er laget av most rå poteter, potetmel og litt annet som du koker :p vanskelig å forklare når jeg ikke har tenkt over spørsmålet før! :p tilbehør: gulerot, kålrabi, saltkjøtt, pølse, bacon, fett og noen bruker potet attåt men ikke jeg! :p
 
Vi skal ha hjemmelaget hamburgere med salat og brie! (Mmm brie, skal bli godt å spise igjen etter graviditeten!) :)
 
Lørdagsmiddag : Fjordland Lapskaus :p da slipper jeg osen av mat som gjør meg kvalm, og jeg får i meg annet enn brødskive og frukt :D
 
Vi har hatt hjemmelagd pizza idag. Kjempegodt :)
 
I dag blir det svinekjøtt med fløtegratinerte poteter, pepper saus og salat! <3
 
I dag blir det laks, poteter og agurksalat. Resten av uka:
Pølser og brød/lompe (allidrett-dag og da har vi pølsemandag :) )
Tunfiskgryte med karri
Hjemmelaget tomatsuppe (ungene spiser så mye da at vi burde ha det hver dag (de er småspiste!)
Fiskepinner, ris og grønnsaker
Hjemmelaget pizza
 
Komle i dag :D åh jeg gleder meg sånn for det har jeg ikke hatt på flere år faktisk :eek: nesten flaut å si det :p
 
Vi skal grille i dag:) hjemmelagd potetsalat, grillspyd med svinekjøtt, kyllingspyd med sweet chili, ris og bernaise:-D gud jeg gleder meg;-)
 
Back
Topp