Middagstråd :)

I dag har vi feiret 3 års dag :) så det ble pølse i brød, potetsalat, sjokolade kake og gele :p
 
I dag ble det grilla lammekoteletter med grilla grønnsaker og potet til. Vi var på trilletur til et gårdsutsalg med helt ferske og lokale grønnsaker og masse snadder. Så deilig :happy:
 
Hamburger [emoji488] herlig med sommer og grillmat [emoji1]
 
Her ble det hjemmelaget lasagne fra frysen! :) og så har jeg bakt rundstykker
 
Tror jeg skal lese alle postene her, og lage en ukeplan :p Er drittlei av å finne på middager, det blir oftest gjort et par timer før middag og må da innom butikken og.. Sambo er ikke mye til hjelp heller.. "kom med alternativ så skal jeg bestemme".. :p
 
Laksesalat i går og taco i dag :) i morgen skal vi ha masse gjester på grilling, og det er meldt skikkelig dårlig vær :shifty:
 
I dag har vi hatt lapskaus med kraft fra fryseren som jeg kokte tidligere i sommer :) kjempe godt!
 
I går ble det tomatsuppe med makaroni og pølse. I dag skal vi ha lettsaltet torsk med kokosmelksaus og stekte grønnsaker.
 
I går hadde vi hjemmelaget kjøttpudding med soppsaus, erter, gulrot ovnsbakte poteter :)

I dag ble det junk :confused013
 
I dag er det torsdag, og da er jeg og storebror på sang og lek. Så da blir det bare pølse og pomfritt til middag, kjapt, enkelt og noe jeg vet han spiser :p
 
Vi skal ha torskeform (pleier egentlig ha fisk på torsdager, men i går ble det litt seint så det ble pølser i steder, så da får vi ta fisken i dag :D).
 
Back
Topp