Middagstråd :)

Knapp123

Gift med forumet
Julibarna2014
Marsboerne2017
Hva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei! Og med ammetåke i tillegg er det ikke alltid like lett og komme på hva man skal lage :p

Så tar gjerne i mot tips til både middager og kveldsmat :)

I dag tror jeg det blir stekt laks med rømme, poteter og grønnsaker.
 
I dag blir det stekt laks her også [emoji1] i går ble det en enkel løsning med pizza fra pizzabakeren..
 
Vi skal grille, så tenkte å finne noe godt kjøtt på butikken etterpå. Så tenkte jeg å ha mais, rømme med krydder og grilla poteter til :cat:
 
Vi har matkasse fra Kokkeløren, så i går hadde vi cæsarsalat og i dag skal vi ha laks med brokkoli og estragonyoghurt (kommer nok til å spe på med litt poteter da jeg er avhengig av mye karbohydrater for å ikke rase ned i vekt :)), i morgen blir det pita med kjøttdeig, urteyoghurt og melonsalat :)
 
Vi har matkasse fra Kokkeløren, så i går hadde vi cæsarsalat og i dag skal vi ha laks med brokkoli og estragonyoghurt (kommer nok til å spe på med litt poteter da jeg er avhengig av mye karbohydrater for å ikke rase ned i vekt :)), i morgen blir det pita med kjøttdeig, urteyoghurt og melonsalat :)

Åh hørtes godt ut! Pita brød fikk jeg lyst på! Lenge siden vi har hatt!
 
Jeg lagde pastasalat med skinke i dag:)
Serverte med ferske rundstykker til. Lett og god sommermat i varmen.
 
Det ble grilling igjen på oss i dag. Må jo utnytte der fine været :D baconsurret kylling med hjemmelaget potetsalat og grilla grønnsaker :happy:
 
Hva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei! Og med ammetåke i tillegg er det ikke alltid like lett og komme på hva man skal lage :p

Så tar gjerne i mot tips til både middager og kveldsmat :)

I dag tror jeg det blir stekt laks med rømme, poteter og grønnsaker.
Jeg er alene hjemme denne uka og livredd for å bruke komfyren pga ammetåka - så her blir det mat som kan tilberedes i mikrobølgeovn
 
Back
Topp