Middagsglass

Malolu87

Forelsket i forumet
Så det stod holdbar i 2 dager i kjølskap etter åpning, på glasset. Men hørt andre "regler" og jeg?! Men husker ikke hva ...!??
 
Har ikke hørt noe annet enn at de brukte maten i glassene lengre enn to dager etter før i tiden, men det gjorde de med mme og selv om det ikke er anbefalt idag.
 
Ville forhomdt meg til retningslinjene på glasset.
 
Det er forskjellig fra glass til glass. Både merke og tom matrett. Det er ingen "regler" for dette. Det har med holdbarhetsdato som på all annen hermetisk mat.

Hvis det ikke ble spist opp her puttet jeg resten i fryseren. Enten et halvt glass, eller i begynnelsen fordelte jeg det i isterninger. Fordi de spiste bare noen få skjeer.
 
Det er forskjellig fra glass til glass. Både merke og tom matrett. Det er ingen "regler" for dette. Det har med holdbarhetsdato som på all annen hermetisk mat.

Hvis det ikke ble spist opp her puttet jeg resten i fryseren. Enten et halvt glass, eller i begynnelsen fordelte jeg det i isterninger. Fordi de spiste bare noen få skjeer.

Det var smart tips, dette med å fryse ned. Takk for at du delte dette! :)
 
Det var genialt å fryse ned!:) jeg bruker litt skjønn men tør ikke helt å ikke følge holdbarheten på glasset, det er tross alt sønnen min<3
 
Back
Topp