Middag idag da???

Antima

Elsker forumet
Her blir det Pasta Carbonara til farmen [:)] (vet egentlig ikke hvorfor jeg gidder se på det lenger, det er jo INGEN av de som er igjen som fortjener å vinne, men uansett nå var det jo ikke farmen det dreide seg om........rotet meg bort, igjen [8D])
 
Off så lei denne middags søkingen jeg... Hater å lage middag.
Å så er jeg utdannet kokk!hehe[:D]
Men tror jeg lager noe så enkelt som grøt, eller kanskje pølse og makaronigrateng!
Får se hva jeg finner på.
 
Jeg er helt tom for middag forslag!
Ja føler meg rett og slett litt tom fordi jeg ikke vet hva vi skal ha til middag om dagene lenger..er nok litt lei..

Jeg syns Silje skal vinne jeg[:)]
 
ORIGINAL: Bøllefrøetmitt

Off så lei denne middags søkingen jeg... Hater å lage middag.
Å så er jeg utdannet kokk!hehe[:D]
Men tror jeg lager noe så enkelt som grøt, eller kanskje pølse og makaronigrateng!
Får se hva jeg finner på.

 
Er du kokk også hater du å lage middag??? [:D][:D][:D] det var litt vittig[:D][:)]
 
quote:

ORIGINAL: Bøllefrøetmitt

Off så lei denne middags søkingen jeg... Hater å lage middag.
Å så er jeg utdannet kokk!hehe
Men tror jeg lager noe så enkelt som grøt, eller kanskje pølse og makaronigrateng!
Får se hva jeg finner på.



Er du kokk også hater du å lage middag??? det var litt vittig

_____________________________


Hehe ja, blir liksom ikke det samma å stå på kjøkkenet hjemme å lage middag, som når man står på et stort kjøkken, å har alt av råvare å delikatesser å lage av. Blir noe annet da ja![:)]
 
ORIGINAL: Mamsen til 2..

Jeg er helt tom for middag forslag!
Ja føler meg rett og slett litt tom fordi jeg ikke vet hva vi skal ha til middag om dagene lenger..er nok litt lei..

Jeg syns Silje skal vinne jeg[:)]

 
 
Ja, jeg er også uuuutrolig matlei egentlig, derfor er det så deilig når det faktiskt er noe man har lyst til å lage innimellom (leeenge mellom de dagene da [&o])
 
Silje er nok kanskje den mest oppegående igjen der inne ja.......min mann kaller ho bare Bugs Bunny, for han syns ho ligner en kanin (er egentlig litt enig) [:D][:D]
 
Fiskeboller med massssssse karri i sausen, kokte poteter og raspet gulrot! Nam!
 
ORIGINAL: lille lou

Fiskeboller med massssssse karri i sausen, kokte poteter og raspet gulrot! Nam!

 
mmmmmm, nå begynte jeg å lure på om jeg heller skulle ha fiskeboller [8D][8D][8D][8D] er veeeeldig glad i fiskeboller *nam,nam*
 
Jeg skal lage biff med baktpotet og MASSE grønnsaker ikveld [:D]

Kjøttsuppe med mye grønt eller potetmos og pølser i biter gratinert i ovenen med ost på toppen er også godt [;)]
 
Vi skal ut å spise i dag vi[:D] Gleder meg, lenge siden vi har hatt tid til å bare være kjærester..Også skal vi bowle etterpå. Det blir gøy, lenge siden sist..
 
ORIGINAL: Cathee

Jeg skal lage biff med baktpotet og MASSE grønnsaker ikveld [:D]

Kjøttsuppe med mye grønt eller potetmos og pølser i biter gratinert i ovenen med ost på toppen er også godt [;)]

 
Det der hørtes jo IKKE godt ut i det hele tatt[:@][8|][:-]  Kommer på middag jeg hehe..
 
her blir det vel spagetti m kjøttdeig og dolmio m litt ost på toppen ja[:'(]
 
ORIGINAL: mammanteFreddy

ORIGINAL: Cathee

Jeg skal lage biff med baktpotet og MASSE grønnsaker ikveld [:D]

Kjøttsuppe med mye grønt eller potetmos og pølser i biter gratinert i ovenen med ost på toppen er også godt [;)]


Det der hørtes jo IKKE godt ut i det hele tatt[:@][8|][:-] Kommer på middag jeg hehe..

her blir det vel spagetti m kjøttdeig og dolmio m litt ost på toppen ja[:'(]


Bare kom du [:D] Har masse!!
 
tar luggan på å springer te verdal for å spise biff og bakt potet.. yummy[:D][:D][:D]
 
her blir det lasagn i dag
 
her blir det grove pannekaker!!
 
ORIGINAL: lille lou

Fiskeboller med massssssse karri i sausen, kokte poteter og raspet gulrot! Nam!


Nam Nam [;)][8D]
 
Vi skal ha fiskepinner, potet å tilbehør [8D]
 
ORIGINAL: mammanteFreddy

tar luggan på å springer te verdal for å spise biff og bakt potet.. yummy[:D][:D][:D]


Da springer du for langt, for vi er i Oslo for tiden [;)]
 
sga t søstra mi å spise middag idag.. då sgo eg få potetstappe me pølser.. namminammi
 
Back
Topp