Metallsmak av vannet.

*Selene*

Elsker forumet
Andre som har det her inne? Jeg blir skikkelig sprø altså! Skal jo være så flink til å drikke vann, men det smaker jo så metall av det :( Startet for en god stund siden, og jeg regnet med at det ville gå over? Noen som vet hvor lenge det evt varer?.. Driver meg til vanvidd iallefall :p
 
Og det er ikke pga rørene våre, vannet smaker metall uansett om det er hjemme, på jobb eller borte ;)
 
Har lest om denne metallsmaken, men opplevde det ALDRI sist svangeskap! Ein periode i starten no hadde eg derimot ein smak av metall i munnen kvar dag og holdt på å bli sprø!
Eg skjærer opp lime og har i ei mugge med vann som står i kjøleskapet, då smaker vannet i alle fall friskt, og er iiiskaldt og godt, akkurat som eg vil ha det!!
 
Jeg drakk vann hele tiden før. Men nå smaker det ikke godt lengre. Ikke metallsmak, men vondt. Så nå drikker jeg nesten bare juice og litt brus.. Og juice blandet med kullsyrevann.
 
Har lest om denne metallsmaken, men opplevde det ALDRI sist svangeskap! Ein periode i starten no hadde eg derimot ein smak av metall i munnen kvar dag og holdt på å bli sprø!
Eg skjærer opp lime og har i ei mugge med vann som står i kjøleskapet, då smaker vannet i alle fall friskt, og er iiiskaldt og godt, akkurat som eg vil ha det!!

Har ikke vært borti det i mine to forrige svangerskap heller, føler med alle som hadde det da :p

God ide å ta i lime, det skal jeg jammen prøve :)



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Back
Topp