Meslinger i Norge også

Sånn kan det gikk når noen mister hodet sitt og synes det er en fiks ide å IKKE vaksinere barna sine. Vi gjør det for en grunn.

Sorry, men måtte de uvaksinerte barna få en grusom sykdomsperiode gjerne med innleggelse og mye tanker hos foreldrene. kanskje de da innser hva de har gjort. (forhåpentligvis at de såklart IKKE smitter mennesker som ikke kan vaksineres og har nedsatt immunforsvar) tenker det bare sånn nesten!

Enig! Bra skrevet
 
Sånn kan det gikk når noen mister hodet sitt og synes det er en fiks ide å IKKE vaksinere barna sine. Vi gjør det for en grunn.

Sorry, men måtte de uvaksinerte barna få en grusom sykdomsperiode gjerne med innleggelse og mye tanker hos foreldrene. kanskje de da innser hva de har gjort. (forhåpentligvis at de såklart IKKE smitter mennesker som ikke kan vaksineres og har nedsatt immunforsvar) tenker det bare sånn nesten!
Ja, tipper det ikke hadde vært så flott å utvikle immunforsvaret "naturlig" da... Jeg blir kraftig provosert av vaksinemotstandere. Lurer på om de drikker alkohol i graviditeten og kjører med barna løse. Det er jo sånn de gjorde det i gamledager og det gikk jo bra med dem :p
 
Sånn kan det gikk når noen mister hodet sitt og synes det er en fiks ide å IKKE vaksinere barna sine. Vi gjør det for en grunn.

Sorry, men måtte de uvaksinerte barna få en grusom sykdomsperiode gjerne med innleggelse og mye tanker hos foreldrene. kanskje de da innser hva de har gjort. (forhåpentligvis at de såklart IKKE smitter mennesker som ikke kan vaksineres og har nedsatt immunforsvar) tenker det bare sånn nesten!

For en grusom ting å skrive! Skal barna straffes med en grusom sykdomspreiode fordi foreldrene tok ett valg på dems vegne? Skal ett lite uskyldig barn lide, og i verste fall dø, fordi foreldrene tok det valget? Hva har barnet gjort for å fortjene noe slikt?
 
Det som skuffer meg ekstra i denne saken, er at hu ene som er smitta er helsepersonell.
Nå vet ikke jeg hva hun jobber med.

Men tenk om det foreksempel var på nyfødtintensiven??
Dette er noe jeg mener dem bør ha kontroll over.

Men ja, kjenner jeg blir fly hakkende forbanna på foreldre som ikke vaksinerer barna sine!
Er jo de stakkars barna det går ut over [emoji53]
 
Grusomt! Hvordan kan du forsvare ett ønske om at ett lite uskyldig barn skal bli alvorlig sykt?

Jeg forstår kommentaren din og er enig i kritikken.

Jeg reagerte mer på det store bildet; at det bør være til ettertanke at det KAN skje. Jeg er absolutt ikke for at noen skal bli alvorlig syke.

Jeg beklager inntrykket og misforståelsen dette ga og håper at jeg ikke gjorde mange sinte pga dette. *flau*
 
Sånn kan det gikk når noen mister hodet sitt og synes det er en fiks ide å IKKE vaksinere barna sine. Vi gjør det for en grunn.

Sorry, men måtte de uvaksinerte barna få en grusom sykdomsperiode gjerne med innleggelse og mye tanker hos foreldrene. kanskje de da innser hva de har gjort. (forhåpentligvis at de såklart IKKE smitter mennesker som ikke kan vaksineres og har nedsatt immunforsvar) tenker det bare sånn nesten!
Du ønsker at barna skal få en grusom syldomsperiode fordi foreldrene er idioter å ikke ville vaksinere ?
Der vet da ikke barna sin feil at at de ikke får vaksine
 
Jeg forstår kommentaren din og er enig i kritikken.

Jeg reagerte mer på det store bildet; at det bør være til ettertanke at det KAN skje. Jeg er absolutt ikke for at noen skal bli alvorlig syke.

Jeg beklager inntrykket og misforståelsen dette ga og håper at jeg ikke gjorde mange sinte pga dette. *flau*
Ingen skade skjedd.
 
For en grusom ting å skrive! Skal barna straffes med en grusom sykdomspreiode fordi foreldrene tok ett valg på dems vegne? Skal ett lite uskyldig barn lide, og i verste fall dø, fordi foreldrene tok det valget? Hva har barnet gjort for å fortjene noe slikt?

Det var vel ikke meningen at det skulle tas bokstavelig. Tror ikke hun mente det hun skrev sånn helt seriøst. Har slike tanker ofte jeg om folk som ikke sikrer barna sine skikkelig. I sinne og fortvilelse over at det ikke funker å si ifra, kan jeg tenke at jeg håper de kjører i hjel ungene slik at de skjønner hvor idiotiske valg de tar, men jeg MENER det ikke.
 
Back
Topp