Merkelapper

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Driver å strikker litt barselgaver for tiden da jeg kjenner mange som venter baby ut over høsten. Tidligere ikke festet lapper på tøy jeg har strikket men begynte å tenke det kunne være koselig...

Noen som har tips fra greie plasser å bestille?? Evt hva en kan skrive?? Må liksom være litt nøytralt siden det skal passe i flere anledninger....
 
"Made with love by xxx" ?
Hadde en sånn på russebuksa mi, der det stor msde with love by mummy [emoji23]
Kan jo også skrive på norsk da [emoji6]
 
Jeg bestilte noen fra www.nominette.no
Der finner det litt forskjellige merkelapper.
 
Synes lappene som en kan lage tekst på selv blir veldig store så foreløpig ikke funnet noen jeg liker [emoji53]
 
Fikk endelig bestilt lapper nå [emoji5] da jeg har litt langt navn blei det bare "strikket av xxx". Egentlig tenkt å ha på sånn garn/strikkepinne symbol men blei litt stort da så droppet det... gleder meg til de kommer i posten [emoji5]
 
Fikk endelig bestilt lapper nå [emoji5] da jeg har litt langt navn blei det bare "strikket av xxx". Egentlig tenkt å ha på sånn garn/strikkepinne symbol men blei litt stort da så droppet det... gleder meg til de kommer i posten [emoji5]
Så bra :)
Hvor bestilte du fra? Er det sånn du syr på det du har strikket eller limer/stryker på?
 
Så bra :)
Hvor bestilte du fra? Er det sånn du syr på det du har strikket eller limer/stryker på?

Har bestilt til å sy på. Ikke hatt sånn før så spennende å se hvordan det blir [emoji5] bestilte fra ikastetikett.no
 
Back
Topp