Mer synlige årer grunnet vektnedgang? Sammenheng?

B

Bkno9788682

Guest
Har gått ned ganske mye kg, vil si 15 kg, på kort tid. Dette har jeg gjort ved lite mat, null trening, bare mye mindre mat. Ikke bra vil noen sikkert si.

Uansett, jeg føler at under øynene så synes blodårene der klart mer enn før, samt på øyelokket også. Tror dere det kan ha noe sammenheng med den vektnedgangen? Huden får vel mindre fett osv der og?
 
Hvis du mner det er en endring, er det sikkert en sammenheng med at fettcellene over hele kroppen har krympet, ja.
 
Hvis du mner det er en endring, er det sikkert en sammenheng med at fettcellene over hele kroppen har krympet, ja.

Kan jo være at det hele tiden har vært sånn men føler det er en endring ja, men jeg har trossalt gått ned 15 kg på bare ved å spise mye mindre mat? Har generelt lite muskler på kroppen. Vil det å trene styrke gjøre + legge på seg 2-3 kg gjøre årene mindre synlige da?
 
Kan jo være at det hele tiden har vært sånn men føler det er en endring ja, men jeg har trossalt gått ned 15 kg på bare ved å spise mye mindre mat? Har generelt lite muskler på kroppen. Vil det å trene styrke gjøre + legge på seg 2-3 kg gjøre årene mindre synlige da?

Det kan vel hende, men man kan jo ikke bestemme hvor man legger på seg. Farlig er det neppe heller. Hadde bare investert i en god consealer.

Lagde du en bruker her for å spørre om dette?
 
Det kan vel hende, men man kan jo ikke bestemme hvor man legger på seg. Farlig er det neppe heller. Hadde bare investert i en god consealer.

Lagde du en bruker her for å spørre om dette?

Nei for å spørre hva jeg må gjøre for å minske dette. Kan trening og legge på seg hjelpe noe?
 
Nei for å spørre hva jeg må gjøre for å minske dette. Kan trening og legge på seg hjelpe noe?

Du lagde en bruker på et babyforum for å spørre om trening og vektøkning kan hjelpe mot synlige blodårer under øynene?

Det var ikke du som spurte om dette med tynn og gjennomsiktig hud nylig?

Jeg svarte jo forsåvidt. Trening kan jeg ikke tenke meg har noe å si. Vektøkning kan jo gjøre at du får mer fett i fjeset, men det vet man jo ikke. Med mindre du føler du har blitt for tynn, trenger å gå opp i vekt, hadde jeg altså heller øvd på å dekke over med sminke...
 
Back
Topp