Mer en 1 i magen ?

Smurfetiss

Blir kjent med forumet
Noen som venter tvillinger ?

Jeg drømmer hver natt at jeg kommer på ul å ser to bankende hjerter [emoji16][emoji85] så er supert spent på ul på fredag [emoji15][emoji16]
 
jeg drømte også det i natt! at det var to! Siden jeg har endel tvillinger i familien min har vi snakket om det litt. Her er begge velkommene og ønsket om det skulle være to. men ser for meg en :)
 
  • Liker
Reactions: Ada
Åh, så spennende [emoji7]
Er litt spent selv, men tror det er en.. har ingen mistanke om noe annet hvertfall!
 
Jeg har på følelsen at det bare er en, men om det er to er det helt i orden det også :)
 
Her bør det ikke være to! Måtte nesten krangle meg til å få en.. [emoji28] har tre fra før jeg (to minste med sambo) pluss at sambo har en fra før.. så vi har liksom "nok" barn.. men sambo sa "er det to, så er de begge velkommen"
 
Her bør det ikke være to! Måtte nesten krangle meg til å få en.. [emoji28] har tre fra før jeg (to minste med sambo) pluss at sambo har en fra før.. så vi har liksom "nok" barn.. men sambo sa "er det to, så er de begge velkommen"

Tidlig UL på tirsdag, så får vite da
 
I morgen er det akkurat 9 år siden jeg fikk vite jeg var gravid med tvillinger [emoji173]️[emoji173]️
7+5 var jeg da. Nå er jeg 7+5 med en etterlengtet lillebrøster [emoji7]
 
I morgen er det akkurat 9 år siden jeg fikk vite jeg var gravid med tvillinger [emoji173]️[emoji173]️
7+5 var jeg da. Nå er jeg 7+5 med en etterlengtet lillebrøster [emoji7]

Lillebrøster [emoji23]. Moro..... så artig da :) vil tro at det var utfordrende med to stk samtidig [emoji28] men veldig kos også da.... kanskje særlig når de ble litt større? :)
 
Har en liten følelse på to.. såpass mye at jeg drømmer om to ❤️❤️
 
Viser det seg å være to er de hjertelig velkommne [emoji173]️[emoji85] har både trillinger og tvillinger i familien min :) å noen tvillinger i mannen sin familie :)

Blir godt trangt om plassen da [emoji16][emoji85] har bare to soverom [emoji16] og på barnerommet bor 2 jenter fra før [emoji28]
 
Noen som venter tvillinger ?

Jeg drømmer hver natt at jeg kommer på ul å ser to bankende hjerter [emoji16][emoji85] så er supert spent på ul på fredag [emoji15][emoji16]
Jeg var gravid med tvillinger, men mistet den ene tidlig. Blir spennende å se på ul om det er to da :) Hva håper du på? :)
 
Kjenner jeg lurer fælt om det er 2[emoji23] får svar på det den 14. Juni da skal vi til Tul [emoji16] kjenner jeg gleder meg like mye denne gang som sist [emoji7]
 
Jeg var gravid med tvillinger, men mistet den ene tidlig. Blir spennende å se på ul om det er to da :) Hva håper du på? :)

Det er helt det samme for meg :) 2 er bare ett pluss [emoji173]️ men må si 2 høres veldig kjekt ut [emoji173]️
 
Her var det bare 1 [emoji23][emoji16] termin ca 6 januar :)
 
Lillebrøster [emoji23]. Moro..... så artig da :) vil tro at det var utfordrende med to stk samtidig [emoji28] men veldig kos også da.... kanskje særlig når de ble litt større? :)

Det gikk egentlig over all forventing. Var hjemme i permisjon ca 1,5 år før jeg ble student. Da de var 2,5 ble jeg alene med dem.
Nå som de er 8 år har vi utrolig god hjelp i dem, og jeg tror de kommer til å juble stort når de får høre de skal bli storesøstre [emoji7]

Har en liten følelse på to.. såpass mye at jeg drømmer om to [emoji173]️[emoji173]️

Hehe, dagen før TUL med storesøstrene her i hus slo tanken meg at det var to i magen. Jaggu stemte det da jeg kom på ul'en [emoji6]
 
Var på TUL i dag. Og i magen er det to.. Dette er min første gang gravid og jeg er fortsatt (relativt) ung. Har ingen tvillinger i familien på noen av sidene. Så det var big surprise.. Er litt sjokkskada merker jeg!
 
Back
Topp