Mensensmerter

DS

Andre møte med forumet
Jeg er i 5 uke og må spørre. Er det normalt å få ``mensmerter``? Har hatt idag- og e kommer og går. Blir veldig usikker og redd
Er det ok å gå på jobb imorgen? Jobber i et kundesenter.
 
Jeg hadde det mye i uke 4-6 Er nå i uke 10 og begynte smått og få det tilbake i går. Livmora vokser veldig mye,så er ikke uvanlig.
 
Jeg hadde det mye i uke 4-6 Er nå i uke 10 og begynte smått og få det tilbake i går. Livmora vokser veldig mye,så er ikke uvanlig.


Takk så da er det ikke farlig . Ble litt letta nå.
Går det greit å gå på jobb?
 
Takk så da er det ikke farlig . Ble litt letta nå.
Går det greit å gå på jobb?

Ja, det går greit. Ubehagelig er det jo,men det er de første dagene av mensen og. Jeg har gitt beskjed til de jeg jobber tett med og sjefen og får litt tilrettelegging,så jeg slipper tunge løft.
 
Jeg er i 5 uke og må spørre. Er det normalt å få ``mensmerter``? Har hatt idag- og e kommer og går. Blir veldig usikker og redd
Er det ok å gå på jobb imorgen? Jobber i et kundesenter.
Hei! Jeg er i uke 23 og har fortsatt mensensmerter. Jordmor har forklart at dette er helt normalt, livmor strekker seg - også helt nederst ved mormunn, noe som gjør at ubehaget sitter nederst i magen og kan stråle mot ryggen. Dette er ikke farlig, og du kan gå på jobb som vanlig såfremt du ellers føler deg i god form[emoji4] mine "mensensmerter" har vært så ubehagelige at jeg har måttet ligge u fosterstilling på sofaen, men det er fortsatt helt vanlig og ufarlig.
 
Samme her siden jeg fant ut at jeg er gravid 5+2 nå. Det kommer å går å vekket meg på natta l blandt.
 
Jeg er i 5 uke og må spørre. Er det normalt å få ``mensmerter``? Har hatt idag- og e kommer og går. Blir veldig usikker og redd
Er det ok å gå på jobb imorgen? Jobber i et kundesenter.

Menssmerter er helt normalt, og det blir dessverre ikke bedre av at du blir hjemme, selv om du bør passe på å ikke slite deg ut. (For din egen del.)
 
Har har menssmerter i alle tre svangerskapene så forholdsvis vanlig vil jeg si :smug:
Ville gått på jobb :)
 
Takk Jenter men jg har en mann som nekter høre jobb imorgen må nok holde senga. Kan ikke klage da jeg er kronisk syk ved siden av og han er redd for meg.
 
Takk Jenter men jg har en mann som nekter høre jobb imorgen må nok holde senga. Kan ikke klage da jeg er kronisk syk ved siden av og han er redd for meg.

Oi! Kan bli et langt svangerskap i senga... [emoji15]menssmerter er helt normalt i graviditeten, til og fra i 9 mnd. Greit at han er redd for deg, men du vil nok få langt verre plager senere. Synd å legge lista nå.

Håp selvsagt at du slipper, men både kvalme, bekkenløsning, svimmelhet og kynnere overgår nok menssmertene du kjenner på nå.

Lykke til[emoji847]
 
Jeg er i 5 uke og må spørre. Er det normalt å få ``mensmerter``? Har hatt idag- og e kommer og går. Blir veldig usikker og redd
Er det ok å gå på jobb imorgen? Jobber i et kundesenter.

Det er helt normalt. Livmoren strekker seg :)
Jeg har helt siden før IKM faktisk hatt ekstreme menssmerter. Det begynte å avta litt etter rundt uke 14-15, tror jeg. Da kom det av og til (er i uke 28 nå), men ikke så intens. Nå kommer den en sjelden gang, men kraftige kynnere, bekkenløsning etc har tatt over.
Så du kan fint dra på jobb, er ikke noe farlig det. Men hør på kroppen og ikke stress for mye. Disse menssmertene kommer og går uansett om man ligger i senga eller er på farta. Verre med kynnere f.eks som ofte blir verre ved bevegelse og stress.
 
Back
Topp