Mensensmerter uten mens?

Jeg hadde menssmerter gjennom hele graviditeten [emoji6] starta rett før mens skulle komme og forsvant først når ungen kom ut [emoji57]
 
Jeg hadde menssmerter gjennom hele graviditeten [emoji6] starta rett før mens skulle komme og forsvant først når ungen kom ut [emoji57]
Søstra mi fortalte nettopp at hu hadde også sånne mensensmerter uten at mensen kom med alle unga sine :taunt014 men vil veldig gjerne høre andre sine erfaringer også:love2
 
Søstra mi fortalte nettopp at hu hadde også sånne mensensmerter uten at mensen kom med alle unga sine :taunt014 men vil veldig gjerne høre andre sine erfaringer også:love2
Greit å bare ta en test for å sjekke da [emoji4]
 
Jeg gikk også med menssmerter i to uker før jeg sumla meg til en positiv test [emoji6] (hadde ikke helt regelmessig mens + hadde spiral, derfor så lang tid før jeg tok test). Jeg var like sikker på at mensen var kommet hver gang jeg var på toalettet i denne perioden! Så ja, ta en test du [emoji847]
 
Jeg gikk også med menssmerter i to uker før jeg sumla meg til en positiv test [emoji6] (hadde ikke helt regelmessig mens + hadde spiral, derfor så lang tid før jeg tok test). Jeg var like sikker på at mensen var kommet hver gang jeg var på toalettet i denne perioden! Så ja, ta en test du [emoji847]
Tok en test nå i mårrest men dt ble Ugyldig -.-'' var RFSU men sånn som jeg har skjønt dt så er ikke det de beste testa. Hvor lang tid bør jeg vente m å ta en test på dagen nå? Har ikke vært på do siden den testen å det er nå 2 timer siden:rolleyes:
Føles jo ut som mensen skal komme vært øyeblikk men dt har dt gjort i 3 dager nå så skjønner va du mener!
 
Tok en clearblue test nå, positivt! <3

Gratulerer! :joyful:

Jeg hadde forøvrig mye menssmerter frem til uke 12, ca. Da avtok det. Fortsatt kan jeg kjenne antydning enkelte dager, men det gir seg rask, og er ikke så kraftig. Er 16+4 nå :)
 
Kan være både graviditet og mens på vei, umulig å vite da symptomene gjerne er de samme. Ville tatt en digital test.

Btw bruker du tampong før du begynner å blø? :eek:
 
Kan være både graviditet og mens på vei, umulig å vite da symptomene gjerne er de samme. Ville tatt en digital test.

Btw bruker du tampong før du begynner å blø? :eek:
Gikk jo med Tampong fordi Jeg egt sku ha mensen da å trodde den skulle komme når som helstxsmile8
 
Gratulerer! :joyful:

Jeg hadde forøvrig mye menssmerter frem til uke 12, ca. Da avtok det. Fortsatt kan jeg kjenne antydning enkelte dager, men det gir seg rask, og er ikke så kraftig. Er 16+4 nå :)
Takk! <3 Ja selvom jeg nå har fått et positivt resultat så har jeg fortsatt smertene også har jeg også blitt mere hard i magen:smiley-angelic006
 
Gratulerer så mye med spiren[emoji173]
 
Back
Topp