Mensen igjen?

Håp2016

Elsker forumet
Mensen kom først tilbake 5 uker etter fødselen, den var ustabil over noen mnd, men har stabilisert seg de siste gangene nå. Jeg har en syklus på 25-26 dager. Igår var det en uke siden jeg var ferdig med sist mens og har begynt å blø på nytt :eek:
Begynte i går med litt brunt og rosa, men tok seg opp etterhvert, blør nå friskt blod/mørkere blod. Jeg har hatt litt stikkinger i magen, men ikke den typisk mensmagen(ingen menssmerter eller noe). Noen som vet om det kan være noe annet enn mensen som er kommet igjen, siden jeg ikke skal ha mensen før om ca 11-12 dager?
 
Har vært bare tull med mensen her, først var den regelmessig, så ble det lang syklus, så hadde jeg sykluser på 14-17 dager. Men det er helt normalt og kan vare inntil 1 år etter fødsel/avsluttet amming
 
Huff, jeg ammer ikke lengre. Syntes det bare er så rart siden den var stabilisert seg. Og ikke har jeg jo heller den mensmagen.
 
Huff, jeg ammer ikke lengre. Syntes det bare er så rart siden den var stabilisert seg. Og ikke har jeg jo heller den mensmagen.

Det er normalt at hormonene svinger litt i kroppen og det tar ca 1 år før alt er skikkelig stabilt
 
Back
Topp