Mensen er sen...

N

Nya

Guest
Men tok graviditetstest i går da den var ventet,den var negativ. Jeg er aldri sent ute med mensen, syklusen varierer mellom 26-27 dager. I dag er vi på dag 28 og det kjennes ikke som mensen blir å komme.

Jeg fødte et barn for 6 mnd siden, og vi prøver på nr to. Dette er 5. mensen etter fødsel,og de andre har vært regelmessige. Jeg har de normale symptomene som før mens,litt verking i rygg og livmor. Ammer lillegutt,så vanskelig å kjenne hvordan puppene egentlig er.

Tok eggløsningstest uten utslag denne pp, men sluttet etter alle ti pinnene var brukt uten utslag. Vi har hatt sex regelmessig i hele tidsrommet. Jeg tenker at el kanskje var senere enn det skulle være "etter boka",dvs jeg tror ca rundt fredag for 1,5 uker siden.

Jeg skjønner ikke helt dette. Noen andre som har opplevd at kroppen har klikket litt når det ellers er regelmessig? Er klar over at det kan være uregelmessig etter fødsel,men rart at jeg var regelmessig helt til nå da. Kan jeg likevel være gravid dersom el var noe senere enn jeg trodde? Hvor tidlig etter befruktning eller evt at egget har festet seg kan testene gi utslag? Fant liksom ikke noe klart svar på det.

Nei,jeg skjønner ingenting. Føler meg ikke gravid,men hvor er mensen?
 
At mensen er en dag eller 3 forsinket er helt normalt.. selv om du har hatt det regelmessig tidligere. Mye forandrer seg etter fødsel. Når du ammer i tillegg er tyngre å bli gravid..

Krysser fingrene for at du er gravid!!
 
Men tok graviditetstest i går da den var ventet,den var negativ. Jeg er aldri sent ute med mensen, syklusen varierer mellom 26-27 dager. I dag er vi på dag 28 og det kjennes ikke som mensen blir å komme.

Jeg fødte et barn for 6 mnd siden, og vi prøver på nr to. Dette er 5. mensen etter fødsel,og de andre har vært regelmessige. Jeg har de normale symptomene som før mens,litt verking i rygg og livmor. Ammer lillegutt,så vanskelig å kjenne hvordan puppene egentlig er.

Tok eggløsningstest uten utslag denne pp, men sluttet etter alle ti pinnene var brukt uten utslag. Vi har hatt sex regelmessig i hele tidsrommet. Jeg tenker at el kanskje var senere enn det skulle være "etter boka",dvs jeg tror ca rundt fredag for 1,5 uker siden.

Jeg skjønner ikke helt dette. Noen andre som har opplevd at kroppen har klikket litt når det ellers er regelmessig? Er klar over at det kan være uregelmessig etter fødsel,men rart at jeg var regelmessig helt til nå da. Kan jeg likevel være gravid dersom el var noe senere enn jeg trodde? Hvor tidlig etter befruktning eller evt at egget har festet seg kan testene gi utslag? Fant liksom ikke noe klart svar på det.

Nei,jeg skjønner ingenting. Føler meg ikke gravid,men hvor er mensen?


Hei,

Jeg er 3 dager over, 3 tester og alle negativ. Er aldri sendt ute selv , som regel en dag før.

Tenker jeg skal mote meg opp til og vente til mitten av neste uke før jeg eventuelt ringer legen og hører om en blodprøve.
Selv har jeg to tette med 11 måneders mellomrom, dem har veldig godt av det så viss det er dette du ønsker , så håper jeg du er gravid :)

Hode og kroppen forandrer seg hele tiden, så ring legen og heller få en blodprøve ! Sitter selv og håper på at mensen ikke kommer ! :p
 
Hei! I samme situasjon selv. Hadde mens 25 juni. Telte 4 uker frem, mensen kom ikke før 8 eller 10 dager over. Litt usikker. Så om det er min nye syklus burde vel mensen vert her snart. Hadde en dråpe med blod på papiret her om dagen. Jeg derimot ønsker ikke å bli gravid..
 
Har du tatt flere tester ?:happy:
 
Back
Topp