Mensen[emoji15]

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Lillesnupp blir 10 uker på fredag og idag når jeg sto opp var det blod på papiret når jeg tørka meg[emoji30] Har kjent mensmurringer de siste dagene mn tenkte siden jeg fullammer får jeg ikke den enda.. men kan det være den lilevel? Trodde så lenge man ammet så kom den ikke jeg[emoji849]
 
Ikke opplevd noe slikt nå, men med første mann rundt 8-10uker som du er nå, etter fødsel, begynte jeg å blø som om det var mensen. Blødde sikkelig i noen dager før det plutselig vært borte og så ikke mer til blødninger før ni i var rundt 6 mnd.
 
Ikke opplevd noe slikt nå, men med første mann rundt 8-10uker som du er nå, etter fødsel, begynte jeg å blø som om det var mensen. Blødde sikkelig i noen dager før det plutselig vært borte og så ikke mer til blødninger før ni i var rundt 6 mnd.

Kom ikke noe mer etter igår her heller så håper jeg ikke ser mere til det på maaaaaange mnder[emoji3][emoji119]
 
Jeg fikk min på slaget når lillemann var 10 uker denne gangen. Men ammer ikke. Med de to andre fikk jeg den ca 2 mnd etter at jeg sluttet å amme
 
Lillesnupp blir 10 uker på fredag og idag når jeg sto opp var det blod på papiret når jeg tørka meg[emoji30] Har kjent mensmurringer de siste dagene mn tenkte siden jeg fullammer får jeg ikke den enda.. men kan det være den lilevel? Trodde så lenge man ammet så kom den ikke jeg[emoji849]

Det hadde jeg også i dag. Her er lillemann 7 uker. Var i natt og på morgenen i dag. Ikke vært noe siden.
Krysser fingrer og tær for at vi får vente lenger før mensen kommer. Jeg fullammer.
 
Sist fullammet jeg til og med 4 mnd og delammet t.o.m 7 mnd. Da fikk jeg tilbake mensen etter 6 mnd.
 
fikk første mens 3,5 uke etter fødsel med forrige. Og regelmessig hver 4 uke etter det. Hadde puppene fulle i melk XD
 
Da var det kommet her også denne gangen. Lille 12 uker og full ammes. Men har også for 2uker siden satt i p-stav, så om det er kroppen eller staven sin "feil" vet jeg ikke ;p men den var så laaaaangt fra ønsket!
 
Last edited:
Har kommet for fult her også nå[emoji849] Kjenner jeg godt kunna vært foruten i maaaaange mnd til ja[emoji31]
 
Spent på når den kommer jeg! Har ikke ammet på seks uker men foreløpig ingen tegn .. klager ikke da :p
 
Hatt mensen i snart to uker i strekk. :( tror det kan være fordi jeg satt inn p-stav for 4 uker siden. Lillemor er 11 uker
 
Nettopp ferdig med min første mens etter fødselen. Den varte i 9 (!!) dager!:eek: Håper seriøst at det ikke er den nye normalen..
 
Spent på når den kommer jeg! Har ikke ammet på seks uker men foreløpig ingen tegn .. klager ikke da :p
Jeg har heller ikke amma på 7 uker og ingen tegn til mens. Og det er helt greit[emoji4]
 
Har fortsatt ikke kommet her heller. Jeg fullammer. Men nå skal jeg begynne på minipillen, så da kommer den vel når brettet er tomt :/
 
Har fortsatt ikke kommet her heller. Jeg fullammer. Men nå skal jeg begynne på minipillen, så da kommer den vel når brettet er tomt :/

Jeg har ikke fått noe enda, 10 uker siden fødsel. Jeg har hentet ut minipillen, men jeg har ikke begynt på de fordi jeg ikke vil fremprovosere noe. Føles så bortkastet å ta minipillen med alle bivirkningene jeg har på de når jeg ikke har mensen.

Samtidig er ikke mannen så fornøyd med at jeg ikke tar de enda, så er vel bare spørsmål om tid før jeg begynner med de.
 
Jeg har ikke fått noe enda, 10 uker siden fødsel. Jeg har hentet ut minipillen, men jeg har ikke begynt på de fordi jeg ikke vil fremprovosere noe. Føles så bortkastet å ta minipillen med alle bivirkningene jeg har på de når jeg ikke har mensen.

Samtidig er ikke mannen så fornøyd med at jeg ikke tar de enda, så er vel bare spørsmål om tid før jeg begynner med de.

Er derfor jeg også har utsatt til nå.. men samtidig er det uaktuelt med noe sengekos før jeg begynner på prevensjon. Er ikke interessert i noe nytt januarbarn allerede neste år
 
Er derfor jeg også har utsatt til nå.. men samtidig er det uaktuelt med noe sengekos før jeg begynner på prevensjon. Er ikke interessert i noe nytt januarbarn allerede neste år

Haha! Signerer den! Vi har brukt kondom, men det er ikke så morsomt:p
 
Huff, klarer ikke tanken på noe skal opp der i det hele tatt jeg. Gruer med allerede til babysvømming på tirsdag når jeg må bruke tampong for første gang etter fødsel [emoji17]
 
Back
Topp