mensen eller ikke, hjeeelp

mamino_

Forelsket i forumet
Hei!
Det skjedde noe rart som aldri skjer med meg ellers. Jeg skulle hatt mensen for to dager siden, i går ville jeg teste meg men så fort jeg gikk på do kom det ut noe brunt og jeg trodde jeg fikk mensen fordi jeg er vant til at det vises brunt først og blod kommer umiddelbart etter. men denne gangen er det ikke sånn, jeg har ikke noe blod i det hele tatt, bare noen små brun flekker som nesten ikke syns kommer ut. og jeg skulle begynne på Letrozol på dag tre som er i morgen. hva betyr dette, er mensen bare sen eller? Dette har aldri skjedd og jeg har prøvd å bli gravid nå, skal ha prøverørsbehandling i 2022 i mai. Bruker heller ikke noen medisiner ellers
 
Første dag av mensen regnes som første dag med friskt blod, så du skal ikke begynne på letrozol enda. Start på dag 3 etter frisk blødning.

Har du tatt graviditetstest?
 
Første dag av mensen regnes som første dag med friskt blod, så du skal ikke begynne på letrozol enda. Start på dag 3 etter frisk blødning.

Har du tatt graviditetstest?
Ja nå, var negativ, men det har kanskje noe å gjøre med at jeg tok den sent på dagen og ikke morgenen?:confused:
 
Back
Topp