Mensen 9dpo?

Bella2

Betatt av forumet
Julibarna 2019
MayDay2021
Jeg fikk mensen i går bare 9 dpo. Er ganske sikkert på at el var 29.juni (helt åpen tapp og elsmerter). Veldig rart at lutealfasen ble så kort denne syklusen, for den pleier å være på 16-17 dager. Noen som har opplevd noe lignende?
 
jeg hadde en syklus der jeg fikk tydelig positiv test om morgenen 9dpo og mensen på kvelden. Har som hovedregel lutealfase på 14 dager.
Var bare den ene syklusen
 
Har du mistet for ikke så lenge siden? Jeg har helt merkelig syklus nå etter spontanabort (eller egentlig ma og cytotec)
 
Nei, har ikke mistet. Har hatt sykluser på 40 dager de siste mnd, nå var den på 32 som er mer vanlig for meg. Ikke lett å skjønne seg på denne kroppen. Føler mensen er mye mindre enn den pleier også. Hadde håpt det var festeblødning eller noe sånt, men tviler :S
 
Nei, har ikke mistet. Har hatt sykluser på 40 dager de siste mnd, nå var den på 32 som er mer vanlig for meg. Ikke lett å skjønne seg på denne kroppen. Føler mensen er mye mindre enn den pleier også. Hadde håpt det var festeblødning eller noe sånt, men tviler :S

Hmm, nei det er ikke så greit. Den mnd mitt første barn ble unnfanget hadde jeg kraftig influensa med høy feber. Hadde mensen to ganger på en mnd... det var tydeligvis det som skulle til da!
 
Ta en test, festeblødning kan variere. Noen blør mye, noen lite

Festeblødning, hva er det? For jeg har hatt litt blødninger, tenkte det var mensen, men er mye mindre enn jeg pleier og litt lysere farge. Men har hatt det i typ 3 dager nå. Er det mens eller festeblødninger?
 
Festeblødning, hva er det? For jeg har hatt litt blødninger, tenkte det var mensen, men er mye mindre enn jeg pleier og litt lysere farge. Men har hatt det i typ 3 dager nå. Er det mens eller festeblødninger?

Når egget fester seg så kan man få en liten blødning. Noen tror dem får mensen før tiden
 
Temper ikke, nei. Tenkte å prøve det denne syklusen. Har prøvd litt tidligere, men synes det er så vanskelig når jeg jobber til ulike tider. Jeg tok wild yam fra el så kanskje det var det som gjorde det :S
 
Det er ikke godt å vite hva som gjør at kroppen bestemmer seg for kødde.. med oss.. kanskje det er den mentale psyken som spiller inn siden vi ønsker så sterkt [emoji173]️ sender en klem og ønsker deg lykke til i neste PP
 
Hmmmm.... høres litt rart ut med mens så tidlig. Vent noen dager og test :)
 
Back
Topp