Mens vi venter ...

Åh nei, det var kjipt.
Håper det holder med den ene gangen likevel! :) Godt begrep mannen din fant på forresten :p
Ja veldig kjipt :/ Håper jeg også, drittlei av å ikke få det til å klaffe:/

Ja jeg måtte jo le litt av han likevel da;)
 
Sexprimert ja. Den var ny. :hilarious::hilarious:

Men nei. Man kan ikke ta hensyn til det, hvis man er syk. Da får han pent vente. ;)

Må innrømme jeg lo når den kommentaren kom

Ja, det mener jeg også.. Orker ikke å bli tatt på engang liksom:eek:
 
Idag kom fertilitetsmonitoren min fra clearblue.. Kjempesøt og lekker innretning, så nå gleder jeg meg til å ta den ibruk sammen med termometeret jeg bestilte for en stund siden.. har ikke vært flink å tempe siden jeg ble syk, så må starte på nytt neste pp:)
 
Bare dager igjen til tr kommer. Og jeg må innrømme at jeg aldri har vært så klar for "henne".. PP14 skal bli prøveperioden hvor det forhåpentligvis skal skje noe. Fertilitetsmonitoren og temperaturmåleren skal flittig brukes. Selvfølgelig håper jeg jo at den ene gangen vi tok babydansen rundt den fertile perioden i PP13 skal ha gjort sitt, men jeg er litt apatisk til hele PP13 egentlig.. Jeg har vært dårlig lenge, og det førte til at vi ikke har hatt sex siden 13.oktober eller noe slikt. Men forhåpentligvis blir PP14 mer positiv..
 
IKM idag.. ingen symptomer i det hele tatt.. Har heller ikke testet noe denne måneden.. Brystene var ømme/såre for en uke siden, men ingenting nå.. ELslim var ca 14.10/natt til 15.10, så i teorien burde tr komme snart..ImageUploadedByBV Forum1478087769.841789.jpg
 
.... og da var ny pp igang gitt...
 
Da er tanta reist, og Pp14/CD6 igang.. Idag ble det testevarsel (første syklus med CB advanced fertilitetsmonitor), og som forventet; "Lav" som resultat;) Da er det bare om å gjøre og fortsette testingen.. Så satser vi på å få gullegget denne måneden<3 ImageUploadedByBV Forum1478588209.873417.jpg
 
PP14-CD8:

Ovia og FF er litt uenige om når EL og IKM skal være, har såvidt begynt å tempe igjen (ble syk forrige pp, så ga opp hele tempinga).. I tillegg til at jeg denne syklusen begynte å bruke CB Advanced Fertilitetsmonitor, så den jobber med å bli kjent med syklusen min nå:)

Ovia mener IKM er 4.desember, mens FF mener den er 2.desember.. :)

ImageUploadedByBV Forum1478779912.460089.jpgImageUploadedByBV Forum1478779921.686828.jpgImageUploadedByBV Forum1478779928.776844.jpg
Litt usikker på hva tempen egentlig var igår, da jeg var stuptrøtt og sleit med å holde øynene åpen lenge nok til å lese av tempen.. Så kan hende den var noe høyere/lavere.. Idag leste jeg av tempen med lyset på og fulgte mer med;)
 
Er det mulig?! Gikk på do istad etter jeg hadde våknet.. Hadde med monitoren fra soverommet, plukket opp en fertilitetstest og fant tak i et tissebeger. Fylte begeret, tok testen ut av emballasjen, flyttet hetten og satt testen inni monitoren.. ventet i fem minutter, for så å få opp feilmelding.. Jeg hadde glemt å dyppe testen i begeret, og begeret var allerede tømt.. Makan til trøttetryne..! Så nå er det bare å håpe på at jeg må på do igjen før kl12.. Da går nemlig dagens testperiode ut:p

Haha, uffuff..
 
Mannen og meg har for lengst bestemt navn dersom vi får en datter.. Guttenavn er vi mer usikre og vinglete på for tiden, mens jentenavnet er så og si spikret i stein. Vi har altså veldig lyst på en datter, selv om en sønn til i huset hadde vært hjertelig velkommen også <3 Men nå de siste dagene når vi har snakket om å hoppe i høyet så har vi kalt det ****-making. Altså jentenavnet vi har valgt oss. Føles veldig koselig å fint ut for oss begge å si det på den måten, og det gjør liksom noe ekstra med oss begge når vi skal igang med babydansen.

Værsåsnill, lille gullegg! Bli en spire, og kom ut å treff oss snart <3 Du er så høyt elsket, ønsket og etterlengtet <3
 
Mannen og meg har for lengst bestemt navn dersom vi får en datter.. Guttenavn er vi mer usikre og vinglete på for tiden, mens jentenavnet er så og si spikret i stein. Vi har altså veldig lyst på en datter, selv om en sønn til i huset hadde vært hjertelig velkommen også <3 Men nå de siste dagene når vi har snakket om å hoppe i høyet så har vi kalt det ****-making. Altså jentenavnet vi har valgt oss. Føles veldig koselig å fint ut for oss begge å si det på den måten, og det gjør liksom noe ekstra med oss begge når vi skal igang med babydansen.

Værsåsnill, lille gullegg! Bli en spire, og kom ut å treff oss snart <3 Du er så høyt elsket, ønsket og etterlengtet <3
Herlig lesning! ❤ Ønsker dere lykke til!
 
Mannens bror ringte nettopp.. Han og samboeren venter barn (ca 6uker på vei)... Så vi blir tydeligvis onkel og tante til sommeren.. Vi gratulerte begge to, men føltes litt vondt ut likevel.. klarer ikke helt å glede meg over nyheten..

Føles ut som om alle rundt oss blir gravide for tiden, mens her skjer det ingenting.. kjøpte tilogmed grapefruktjuice på fredagen, men visste ikke at den var så bitter og vond på smak, så den har jeg ikke drukket noe mer enn en slurk av...

Nei, vi får håpe ****-makingen de neste dagene fører til suksess<3
 
Mannens bror ringte nettopp.. Han og samboeren venter barn (ca 6uker på vei)... Så vi blir tydeligvis onkel og tante til sommeren.. Vi gratulerte begge to, men føltes litt vondt ut likevel.. klarer ikke helt å glede meg over nyheten..

Føles ut som om alle rundt oss blir gravide for tiden, mens her skjer det ingenting.. kjøpte tilogmed grapefruktjuice på fredagen, men visste ikke at den var så bitter og vond på smak, så den har jeg ikke drukket noe mer enn en slurk av...

Nei, vi får håpe ****-makingen de neste dagene fører til suksess<3

Siden vi bestemte oss har jeg opplevd 3 par i nærmeste omgangskrets bli gravid, to av de uplanlagt. Blant annet lillebror. Jeg gråt noen modige tårer, men nå gleder jeg meg masse til å bli tante til enda et sjarmtroll ❤ Skjønner veldig godt følelsen! Håper imidlertid at det snart kommer et søskenbarn til til tantebarnet ditt ;)
 
Siden vi bestemte oss har jeg opplevd 3 par i nærmeste omgangskrets bli gravid, to av de uplanlagt. Blant annet lillebror. Jeg gråt noen modige tårer, men nå gleder jeg meg masse til å bli tante til enda et sjarmtroll ❤ Skjønner veldig godt følelsen! Håper imidlertid at det snart kommer et søskenbarn til til tantebarnet ditt ;)
Dette blir den 8. graviditeten eller fødselen blandt venner og familie siden vi bestemte oss i september ifjor.. Så er forferdelig tungt, men har likevel ikke reagert med noe annet enn at jeg sa til mannen istad "dersom de to klarer det, så gjør vi også det!".. Føltes veldig frekt ut når jeg sa det, men både jeg og mannen vet at det ikke var frekt ment, kun litt følelser som tar overhånd..

Takk, det håper jeg også! H*n er såå etterlengtet av både foreldre, besteforeldre og oldemor <3 Vi har nå begynt å åpne oss litt mer om at vi prøver, så både svigers og mannens bror fikk vite det i helgen.. Min mor fikk vite det for en mnd siden, og min far fikk vite det i februar;) Føles litt godt ut å fortelle det også.. Ellers har jeg flere venninner jeg snakker med prøvingen og følelsene rundt det med, og blogger litt av og på om det.. Terapi på flere måter alt dette:)
 
Dette blir den 8. graviditeten eller fødselen blandt venner og familie siden vi bestemte oss i september ifjor.. Så er forferdelig tungt, men har likevel ikke reagert med noe annet enn at jeg sa til mannen istad "dersom de to klarer det, så gjør vi også det!".. Føltes veldig frekt ut når jeg sa det, men både jeg og mannen vet at det ikke var frekt ment, kun litt følelser som tar overhånd..

Takk, det håper jeg også! H*n er såå etterlengtet av både foreldre, besteforeldre og oldemor <3 Vi har nå begynt å åpne oss litt mer om at vi prøver, så både svigers og mannens bror fikk vite det i helgen.. Min mor fikk vite det for en mnd siden, og min far fikk vite det i februar;) Føles litt godt ut å fortelle det også.. Ellers har jeg flere venninner jeg snakker med prøvingen og følelsene rundt det med, og blogger litt av og på om det.. Terapi på flere måter alt dette:)

Det hjelper nok masse! Her er det kun en søster og en del venninner som vet. Men forventingene ligger der, og får stadig spørsmål av venner og bekjente. Da skylder jeg bare på at vi ønsker jeg skal ha en fast jobb, og at vi vil være ferdig i huset, så det hjelper litt. Dritlei av å lyve om det, så det er derfor jeg har fortalt de nærmeste venninnene om det.

Det blir vår tur og ❤ Og tror det blir ekstra spesielt for dem som har prøvd lenge :)
 
Det hjelper nok masse! Her er det kun en søster og en del venninner som vet. Men forventingene ligger der, og får stadig spørsmål av venner og bekjente. Da skylder jeg bare på at vi ønsker jeg skal ha en fast jobb, og at vi vil være ferdig i huset, så det hjelper litt. Dritlei av å lyve om det, så det er derfor jeg har fortalt de nærmeste venninnene om det.

Det blir vår tur og ❤ Og tror det blir ekstra spesielt for dem som har prøvd lenge :)

Ja, drittlei av å lyve om det eller få spørsmål vi også, så derfor vi sakte men sikkert svarer ærlig om noen spør:)

Ja, jeg tror jeg kommer til å gråte den dagen jeg får positiv test<3
 
Slik ser charten min ut i FF sålangt denne syklusen.. Litt berg-og dalbane virker det som.. Håper på klaff denne måneden <3 Hadde vært tidenes julegave <3ImageUploadedByBV Forum1479130814.891569.jpg
 
Back
Topp