"Mens vi venter på ny slankekrig" motivasjonstråd

Er det planlagt en ny oppstart? Jeg er nå over en kilo tyngre enn jeg var høygravid med eldstemann. Det er ikke at jeg er overvektig enda, men det går feil vei for hvert år. Men jeg går oftest litt ned under en krig, så vil gjerne prøve en gang til
Er vel snakk om kanskje oppstart rundt skolestart, vet at det er flere som er utålmodig ;) Spørs vel hvem som vil/kan ta på seg ansvar som krigleder. Jeg kan kanskje men er litt usikker.
 
Jeg kan teoretisk men vil helst slippe, kan evt være backup/vikar men tiden før/rundt skolestart er heftig og høsten kan bli ganske hektisk
 
Jeg kan teoretisk men vil helst slippe, kan evt være backup/vikar men tiden før/rundt skolestart er heftig og høsten kan bli ganske hektisk
Hvis jeg eventuelt tar på meg oppgaven så må jeg ha vikar et par uker i september. Skal tenke litt på det men må jo starte med påmelding snart tenker jeg.
 
Påmelding må igang ja. Så får vi heller se litt på hvordan vi organiserer det, kanskje? Jeg kan sikkert være vikar i september, men august har jeg ikke tid.
 
Påmelding må igang ja. Så får vi heller se litt på hvordan vi organiserer det, kanskje? Jeg kan sikkert være vikar i september, men august har jeg ikke tid.
Drar på ferie i begynnelsen av september og faller jo da ut fra slankekrigen ganske så kjapt siden jeg ikke får veid meg på to uker. Lager en tråd om at det søkes etter krigleder så får se hvordan resultatet av det blir.
 
Drar på ferie i begynnelsen av september og faller jo da ut fra slankekrigen ganske så kjapt siden jeg ikke får veid meg på to uker. Lager en tråd om at det søkes etter krigleder så får se hvordan resultatet av det blir.
Kjipt, hadde vært kjekt å ha deg med og erfaringsbasert negativitet tilsier at det fort kan bli oktober før vi har en frivilllg...
 
Kjipt, hadde vært kjekt å ha deg med og erfaringsbasert negativitet tilsier at det fort kan bli oktober før vi har en frivilllg...
Hadde vært veldig kjekt å være med også, og vært krigleder. Håper noen melder seg frivillig :) Men er ikke krigen før etter ferien en gang så kan jeg kanskje være.
 
Last edited:
Klar for ny runde i sunnhetens tegn. Starter på jobb igjen om knappe to uker etter sykmelding og svangerskap og permisjon. Så nå skal det gå an å få rørt litt på seg igjen. [emoji16]

Har gått helt bort fra sukkerholdig brus i hjemmet. Og snop klaret jeg fint å holde meg unna. Så skal bli verre å miste kiloer fremover gitt... Må vel trene etter ungen har lagt seg på kveldene [emoji30]
 
Jeg trenger at den nye runden starter.

Tåke i fjellet og min kakao-uvane er igang.

Det er 17 grader og august. Jeg skal ikke begynne kakao allerede!!!
 
Jeg trenger at den nye runden starter.

Tåke i fjellet og min kakao-uvane er igang.

Det er 17 grader og august. Jeg skal ikke begynne kakao allerede!!!
Jeg og trenger ny krig! Henger liksom rundt de sammen tallene. Full fokus en uke, så tuller jeg til alt igjen uka etter.. bbaaah
 
Jeg og trenger ny krig! Henger liksom rundt de sammen tallene. Full fokus en uke, så tuller jeg til alt igjen uka etter.. bbaaah
Ny krig hadde passet fint nå. Jeg er like tung nå som da jeg var høygravid :bag:
 
Ugg! Håper noen tar på seg rollen som krigleder snart :p
Ja, det er helt fritt frem om noen vil. Kan få hjelp til å sette det opp også.

Jeg har ikke tid før etter skolen er igang og det der vel ut som om ingen andre tar det så tar minime det når hun er tilbake fra ferien evt påmelding før og oppstart etter?
 
I mellomtiden er jeg syk i halsen og sa meg helt enig med mannen om at sjokoladepudding med vaniljesaus er mildt og godt og smører halsen, for vannkringle er altfor vondt å spise på en tirsdagskveld....
 
Jeg kan sikkert være krigleder men jeg har aldri vært det før så da må jeg få full opplæring er veldig utolmodig å begynne jeg også :)
 
Jeg kan sikkert være krigleder men jeg har aldri vært det før så da må jeg få full opplæring er veldig utolmodig å begynne jeg også :)
Hadde vært veldig kjekt å være med også, og vært krigleder. Håper noen melder seg frivillig :) Men er ikke krigen før etter ferien en gang så kan jeg kanskje være.
Minime, har du kapasitet til oppsett og opplæring? Jeg er backup når du er på ferie. Eller egentlig tilgjengelig fra sånn ca 23.8 tror jeg
 
Minime, har du kapasitet til oppsett og opplæring? Jeg er backup når du er på ferie. Eller egentlig tilgjengelig fra sånn ca 23.8 tror jeg
Det kan jeg gjøre :)

Jeg kan sikkert være krigleder men jeg har aldri vært det før så da må jeg få full opplæring er veldig utolmodig å begynne jeg også :)
Så flott :) Jeg skal hjelpe deg med opplæringa og hjelpe så godt jeg kan :)
 
Back
Topp