"Mens vi venter på ny slankekrig" motivasjonstråd

En uke igjen nå ja! Skal bli utrolig godt.
Hvordan går det med deg?
Litt både og. Klarer liksom ikke å gå all in! Men forventer resultater likevel da, så blir lett skuffet :p
 
Litt både og. Klarer liksom ikke å gå all in! Men forventer resultater likevel da, så blir lett skuffet :p

Hehe, kjenner til det. Jeg har en tendens til å forvente resultater veldig fort. Synes helst at det skal vises når jeg en vært flink en dag! Må bare få inn i hodet at dette må ta litt tid.
 
Har rett og slett ikke greid å holde fokus på vektnedgang og trening denne mnd. Har vært på kurs en hel uke nå, hvor det blir mye mat og godt på kurset - og mye fastfood og annet på kveldene. Må vel si meg fornøyd med å ikke ha gått opp noe, og faktisk gått ned 0,6 kg siden vi startet.
 
Litt ned igjen denne uken heldigvis. Siste dag på jobb før ferien i dag! Reiser på ferie i morgen, og skal fokusere på masse hverdagsbevegelse sammen med ungene!
 
Opp 900g. Dritt. Ble opp i helgen på helgetur med mamma og jenta...
 
Jeg har fått positiv g-test, og kommer nok ikke til å drive noen aktiv slanking denne sommeren! Masse lykke til videre i vektnedgang frem til august! Dere er råflinke!
 
Jeg har fått positiv g-test, og kommer nok ikke til å drive noen aktiv slanking denne sommeren! Masse lykke til videre i vektnedgang frem til august! Dere er råflinke!

Gratulerer så mye!
 
Veide meg ikke i dag, redd for skuffelse etter noen dager på hytta :/
 
Spent på utviklingen etter ferien.

Bare to måltider om dagen så jeg er ofte sulten, men mye usunne greier til tider...
 
Og fasiten på ferien var.... Ikke helt bra.
 
Jeg begynner på jobb på mandag, kom hjem i går og må ta noen grep for helsa ser jeg. Altså. Jeg er normalvektig. Men går oppover og det er ikke helt bra.
 
Ikke her heller :/ og enda en uke igjen.
Ikke noe kjekt når det ikke går rett vei. Men har ikke jobbet så mye for det da. Kost meg kanskje litt for mye selv om det likevel ikke er mye. Kroppen min tror jeg har funnet sin vekt som den er fornøyd med men det er ikke jeg så da må jeg jobbe ekstra med å komme videre ned.
 
Ikke noe kjekt når det ikke går rett vei. Men har ikke jobbet så mye for det da. Kost meg kanskje litt for mye selv om det likevel ikke er mye. Kroppen min tror jeg har funnet sin vekt som den er fornøyd med men det er ikke jeg så da må jeg jobbe ekstra med å komme videre ned.
Altså, jeg vet hva jeg har gjort feil i ferien. Ca alt :p Jeg er så dårlig på ustrukturerte dager.
 
Altså, jeg vet hva jeg har gjort feil i ferien. Ca alt :p Jeg er så dårlig på ustrukturerte dager.
:D I ferien så skal man kose seg, men vanskelig å kose seg med måte og ikke overdrive. Samme her. Koser meg med altfor mye usunt. Men det er jo så godt :rolleyes: :laughing021
 
Er det planlagt en ny oppstart? Jeg er nå over en kilo tyngre enn jeg var høygravid med eldstemann. Det er ikke at jeg er overvektig enda, men det går feil vei for hvert år. Men jeg går oftest litt ned under en krig, så vil gjerne prøve en gang til
 
Back
Topp