Mens vi venter... (Ikke les om du ikke vil bli skremt)

Utrolig leit å høre.
Veldig godt at du får så god oppfølging. Skulle bare ønske alt stod bra til med den lille.
Ta vare på deg selv. Håper du får i deg litt næring idag.
 
Dette synes jeg var ufattelig trist å lese. Jeg er så lei meg på dine veier. Godt dere har hverandre [emoji173]️
Ønsker deg alt godt i fremtiden!
 
Hvordan har du det idag?
 
Fant ikke hjerteslag på ultralyd. Blir lagt inn på sykehuset for utskrapning.
Forferdelig. Utrolig lei for tapet deres. Ta vare på hverandre. Vi er mange som tenker på dere!
 
Dette er bare helt forferdelig å lese. . For en berg og dahlbane av følelser....
[emoji173]
 
Tårene triller etter å ha lest dagboka di [emoji22] verden er virkelig urettferdig, og jeg synes dere er ufattelig sterke som har opplevd så mye motgang og smerte! Tenker på dere [emoji173]️[emoji173]️
 
Da melder jeg meg ut herfra, og håper at resten av dere blir til mars 2018.
Jeg er hjemme igjen fra sykehuset. Ble to runder med cytotec for det endte med utskrapning. Det går greit. Litt vondt, men den fysiske smerten går jo over. Får nok en reaksjon etterhvert, men den får bare komme.
Takk for gode ord. Masse lykke til, alle sammen.
 
Det var veldig leit å høre, jeg gledet meg så voldsomt for dere som hadde fått det til på egenhånd! [emoji54] håper du kommer deg godt igjennom det og at hverdagen går tilbake til "normalen" I et ok tempo for deg [emoji173]
 
Veldig leit at det gikk sånn. Synes det var så herlig at dere hadde blitt gravide nå.
Håper du kommer deg greit og at livet farer godt med dere fremover.
 
Ånei, dette var utrolig trist å lese. Ta godt vare på hverandre, så håper jeg livet blir lysere for dere på den ene eller andre måten. Sender mange klemmer<3
 
Back
Topp