Mens vi venter... (Ikke les om du ikke vil bli skremt)

Omg [emoji16][emoji16][emoji16] så spennende!!!
 
Omg [emoji16][emoji16][emoji16] så spennende!!!

Hverken jeg eller mannen klarte å si et ord i bilen på vei hjem.
Jeg vet ikke hvor mange ultralyder vi har vært på de siste årene, men at det er 15-20 er jeg ganske sikker på. Første gang vi har fått en positiv beskjed. Litt bekymret for at fosteret ligger der det ligger, men noe skal jeg jo bekymre meg over - sant?
 
Hverken jeg eller mannen klarte å si et ord i bilen på vei hjem.
Jeg vet ikke hvor mange ultralyder vi har vært på de siste årene, men at det er 15-20 er jeg ganske sikker på. Første gang vi har fått en positiv beskjed. Litt bekymret for at fosteret ligger der det ligger, men noe skal jeg jo bekymre meg over - sant?

Jeg ble så glad på dine vegne at jeg måtte felle noen tåret nå!
Dette var utrolig sterk lesing, og jeg hadde overhode ikke forventet dette utfallet når jeg startet på tråden din.

Du/dere er et soleklart bevis på at mirakler skjer. Og uansett hvilket utfall dette må få til slutt, må det absolutt være en motivasjon?[emoji173]️
Krysser alt jeg har for dere[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg ble så glad på dine vegne at jeg måtte felle noen tåret nå!
Dette var utrolig sterk lesing, og jeg hadde overhode ikke forventet dette utfallet når jeg startet på tråden din.

Du/dere er et soleklart bevis på at mirakler skjer. Og uansett hvilket utfall dette må få til slutt, må det absolutt være en motivasjon?[emoji173]️
Krysser alt jeg har for dere[emoji173]️[emoji173]️

Blanding av tårer og nervøs latter her nå. Vi hadde forberedt oss på dårlig nytt i dag, forventet det egentlig begge to.
Føltes som en evighet før legen plutselig utbrøt "her ser jeg hjerteslag". Dette føles veldig uvirkelig. Ikke lenge mange ukene siden vi pratet om at vi hadde kommet til et veldig fint sted i forholdet med "bare" oss to og satt og fantaserte om alle de fantastiske feriene vi kunne ta alene. Også pratet om å bytte ut stasjonsvogna med cabriolet. Alt er nå satt på vent.
Har fått i meg litt mat og skal prøve å sove litt. Men er redd jeg er altfor oppstilt til det akkurat nå [emoji5]
 
Åååh dette er jo fantastisk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Jeg må jo gratulere igjen og krysser igjen fingrene får tiden fremover[emoji16]
 
Så utrolig kjekt å høre at det var et bankende hjerte der [emoji4] håpe at dette går rette veien for dere!
 
Åååh dette er jo fantastisk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Jeg må jo gratulere igjen og krysser igjen fingrene får tiden fremover[emoji16]

Så utrolig kjekt å høre at det var et bankende hjerte der [emoji4] håpe at dette går rette veien for dere!

Så fantastiske nyheter [emoji7][emoji173][emoji173][emoji173]

Tusen takk alle sammen [emoji173]️ Jeg har fått sovet noen timer, og det var fryktelig deilig. Og så tror jeg at mannen har mistet munn og mæle, og det skjer ALDRI. Nå må vi bare fylle de to neste ukene, og håpe på et mirakel. For dette er et mirakel, uansett utfallet. Vi som ga opp prøvingen helt for flere år siden.
 
[emoji175]
 
Håper så veldig at dette skal gå bra [emoji173]️[emoji4][emoji173]️[emoji4]
 
Gratulerer så mye med bankende hjerte!
Det er et deilig syn.

Krysser fingrene for at dette går veien og at det ikke gjør noe at den lille "satt litt rart".
 
Gratulerer så mye med bankende hjerte!
Det er et deilig syn.

Krysser fingrene for at dette går veien og at det ikke gjør noe at den lille "satt litt rart".

Et utrolig deilig syn. Sett mye rart på ultralyd, men dette var første gang vi har sett et bankende hjerte. Tror ikke at det har helt sunket inn enda. Blir veldig spennende på neste ultralyd om ca 14 dager. Håper de klarer å se hvor langt jeg er på vei da [emoji4]
 
Et utrolig deilig syn. Sett mye rart på ultralyd, men dette var første gang vi har sett et bankende hjerte. Tror ikke at det har helt sunket inn enda. Blir veldig spennende på neste ultralyd om ca 14 dager. Håper de klarer å se hvor langt jeg er på vei da [emoji4]
satser på det.
Enda bedre å få se det hjertet etter så mange nedturer. Men man har alltid noe å bekymre seg over.
 
satser på det.
Enda bedre å få se det hjertet etter så mange nedturer. Men man har alltid noe å bekymre seg over.

Vi har aldri kommet så langt som dette før da, og legene sa da vi holdt på med IVF at det var veldig lite sannsynlig at vi ville bli gravide på egenhånd. Men vi klarte det vi, trengte bare 100+ pp [emoji13]
 
Da har jeg begynt å spotte/blø litt igjen. Begynner å bli fryktelig lei dette her nå altså. Kan ikke være meningen at jeg skal holde på sånn her? Blir jo nervevrak [emoji17]
 
Plutselig merket jeg at en klump gled ut og nå blør jeg mer enn noensinne. Dette kan umulig gå bra. Ikke nå igjen, jeg orker ikke dette [emoji24]
 
Blir rett inn på akuttmottaket, jeg blør så kraftig. Fikk snakke med vakthavende lege, og hun ville ha meg inn.
Fryser og skjelver og er nå helt sikker på at det har gått galt.
 
Blir rett inn på akuttmottaket, jeg blør så kraftig. Fikk snakke med vakthavende lege, og hun ville ha meg inn.
Fryser og skjelver og er nå helt sikker på at det har gått galt.
Ånei!! Tenker på deg nå [emoji173][emoji173][emoji22]
 
Blir rett inn på akuttmottaket, jeg blør så kraftig. Fikk snakke med vakthavende lege, og hun ville ha meg inn.
Fryser og skjelver og er nå helt sikker på at det har gått galt.

Neiii [emoji22][emoji22][emoji22][emoji22] Håper så veldig det går bra. Tenker på deg [emoji173]️
 
Back
Topp