Mens tre uker etter å ha mistet?

HJT

Glad i forumet
Hei dere.

For 23 dager siden gikk jeg gjennom to Cytotec-kurer for en MA oppdaget i uke 9. Fosteret ble bare 4-5 uker. Jeg blødde en del et par dager, og så spottet jeg ca. en uke etter det. Etter det blødde jeg ingenting, og har hatt litt el-symptomer. Regnet derfor med at aborten var ferdig, og at eventuelle rester ville komme ut med mens.

I dag våknet jeg av at jeg blødde en del, og det kom ut en klump. Nå blør jeg litt, men mer vanlig mens. Mitt spørsmål er derfor om det er mulig å få mens 3 uker etter abort? I skrivet fra gyn står det at man kan forvente mens 4-6 uker etter, så derfor synes jeg det er tidlig? Men har lest mye i forum, og der ser jeg flere skrive 3-6 uker.

Noen?
 
Vil tro det bare er første mens etterpå og ikke noe å tenke på.
Tipper det stod 4-6 uker i det skrivet siden en gjennomsnittlig syklus er ca fire uker og mange er i gjenge igjen med en gang.
 
  • Liker
Reactions: HJT
Vil tro det bare er første mens etterpå og ikke noe å tenke på.
Tipper det stod 4-6 uker i det skrivet siden en gjennomsnittlig syklus er ca fire uker og mange er i gjenge igjen med en gang.
Takk for svar! Håper det! Nå blør jeg plutselig veldig lite, og har hørt at mensen etter MA/SA er kraftig... Får ta tiden til hjelp her.
 
Håper kroppen er i orden igjen, sender deg en klem. :Heartred
 
Takk for svar! Håper det! Nå blør jeg plutselig veldig lite, og har hørt at mensen etter MA/SA er kraftig... Får ta tiden til hjelp her.
Min første mens etter MA (Cytotec ved 10 uker) var til dels kraftig, men kategoriserer den som det mest pga de klumpene/restene som kom.
 
  • Liker
Reactions: HJT
Her tok det fem uker før første mens, men det er nok veldig individuelt.. kroppen jobber seg vel gjerne inn i "mønsteret" man hadde før aborten.. Håper kroppen er tilbake til seg selv!
Når jeg hadde en SA, stod det på skjemaet jeg fikk med meg at rester fra aborten kunne komme ut ved første menstruasjon...

Lykke til [emoji4][emoji4]
 
  • Liker
Reactions: HJT
Her tok det fem uker før første mens, men det er nok veldig individuelt.. kroppen jobber seg vel gjerne inn i "mønsteret" man hadde før aborten.. Håper kroppen er tilbake til seg selv!
Når jeg hadde en SA, stod det på skjemaet jeg fikk med meg at rester fra aborten kunne komme ut ved første menstruasjon...

Lykke til [emoji4][emoji4]
Åja! Satser på at det stiller seg tilbake snart. Fikk positiv el-test etter en del negative på tirsdag :) Så var de negative igjen, så satser på at jeg nå har hatt el! :) Håper din kropp også er godt tilbake!
 
Heldig at kroppen kom så fort tilbake[emoji4] ventetiden er ofte veldig lang[emoji39] Ventet 6 uker... det var veldig lange uker. Spennende med prøving igjen[emoji6]
 
Det skjedde med meg og, men det var ikke mens, bare blødde litt noen dager. Mensen kom noen uker etter , og da kom den virkelig [emoji85]
 
Syv uker siden i morra, og fremdeles ingen tr...
 
Back
Topp