Mens smerter etter eggløsning ?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Mira2007, 10 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Mira2007 Glad i forumet

Noen som har opplevd å få mens lignende smerter etter eggløsning ? er 5 DPO idag og hatt noe "mens smerter" som jeg vanligvis ikke får før dagen før menstruasjon :p har ingen tro på at det har klaffet denne mnd heller.. bare merkelig med disse smertene jeg aldri har opplevd før.. Husker heller ikke hvordan det var i forkant av positiv test med mi første da det er noen år siden :p

2. krølle... Glad i forumet

Det kan være spiren som graver seg ned! Passer godt med tidspunktet... De gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt masse mensmurringer i flere dager før forventet mens, men ingen blødning... lykke til!!

3. Mira2007 Glad i forumet

Det var nemlig akkurat det jeg begynte å tenke på... Tok meg selv i å tenke "mensen nå? det er ikke mulig" fordi jeg er så vant med at det ikke går veien :p Men kanskje, kaaanskje det kan være ett positivt tegn på noe startende :D Tusen takk for svar, man tenker jo så mye i denne tiden :p

4. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Da jegvae gravid med eldste hadde jeg menssmerter i ett ca fra el og ut første trimester.

5. Mira2007 Glad i forumet

Ååå ?? Det kan jo være lovende da :D Lov å håpe iallefall.. Tenk om vi hadde fått til en vente spire når vi akkurat er henvist videre til IVF :p Hadde ett ganske vanskelig svangerskap med første så tror jeg har fortrengt alt :p Så husker ikke helt symptomene forutenom at det som gjorde at jeg testet meg var forandringer i huden :p

6. Annemor93 Betatt av forumet

Sånn har jeg også hatt det:)

7. FrøkenFryd81 Glad i forumet

Sånn har jeg det nå! Håper det er et mirakel på gang

• Liker ikke Liker ikke x 1
  8. Mira2007 Glad i forumet

Håper jeg også... GLEDER meg til å teste altså :p planlegger å teste på torsdag/fredag siden mannen min reiser på jobb tidlig fredagsmorgen. hadde vært så kos med to streker.. Vet det er tidlig da, men lov å prøve seg :)

9. LillePernille Bli kjent med forumet

Selv har jeg hatt menssmerter nå i 3 uker snart, uten at jeg har fått tr på besøk, og negativ test senest på fredag. Så jeg tror jeg har hatt disse smertene/murringene før, under og etter eggløsning uten at det har blitt til noe annet enn en laaang syklus..
    Håper for alle at det betyr spire da!!

10. Lindanni Forelsket i forumet

Positiv test en dag etter "menssmertene" kom.

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Daydream Flørter med forumet Vi som prøver :)

Jeg får det noen ganger, men har ikke vært gravid da :( Håper virkelig det er spiren som gror seg fast hos deg. :D

12. LillePernille Bli kjent med forumet

Jeg er gravid Så murringene var babyfrø som jobba med å gro fast positiv test igår kveld og nå på morgenen

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 3
  13. Ønskernr4 Andre møte med forumet

Samme her :-D lykke til!

• Liker Liker x 1
  14. Annemor93 Betatt av forumet

Hvir mange dpo er du? :love7

15. Mira2007 Glad i forumet

ÅÅÅH så gøy :D gratulerer så masse til deg ... håper jeg kan følge etter deg inn i en termin gruppe snart... Mens-smertene har forøvrig gitt seg, var kun på 5 DPO her :p

• Liker Liker x 1
  16. LillePernille Bli kjent med forumet

Er usikker. Men tror 12 idag.
    Det er enten 12 eller 22 for vi hadde ett opphold på sengekos på nesten 10 dager

• Liker Liker x 1
  17. LillePernille Bli kjent med forumet

Takk! DET håper jeg og! Mine menssmerter kom og gikk og har de forøvrig ennå

18. Annemor93 Betatt av forumet

Venter på tester i posten og at helgen skal komme så jeg kan teste jeg også, men dagene går så treigt :joyful:
    Hatt murringer og stikk i mange mange dager og håper at det er en liten spire som fester seg godt :smiley-angelic001

Har skikkelig influensa så klarer ikke kjenne noe andre symptomer som ikke likesågodt kan høre til det. 9 dpo i dag:)

19. LillePernille Bli kjent med forumet

Spennende!
    Jeg har heller ingen andre symptomer annet enn at jeg var fryktelig hormonell for en ukes tid siden. Sånn helt ute! Nå er jeg "frisk"

20. Annemor93 Betatt av forumet

Hehe :p men mer hormonell blir det :joyful:
    Du må nyte og kose deg:love7

Del denne siden