Mens for første gang på 2 år

Skrømt (Vimsa)

Forumet er livet
VIP
Flere som synes dette var grusomt? Kjennes ut som eggstokkene skal dette ut hvert øyeblikk. Og aldri har jeg blødd så mye. Får sikkert lav blodprosent snart [emoji23] Men virkelig. Dette hadde jeg ikke sett for meg. 4 uker siden jeg sluttet på Cerazette og 2 uker siden ammeslutt. Jaja. Får bare ri stormen over da.
 
Etter hormonspiral i 4 år pluss svangerskap 9 mnd, syns jeg ja mensen var veldig mye vondere [emoji14] Naproxen hjalp greir da :)
 
Jeg er sikker på at kroppen tar hevn hver gang det har gått så lang tid [emoji14] Smertestillende, fosterstilling og varmepose hjelper her :)
 
Helt fra første mens, har jeg vært liggende en uke å spydd. Har faktisk blir Litt bedre etter første svangerskap, men er fortsatt ubehagelig [emoji31]
 
Jeg er sikker på at kroppen tar hevn hver gang det har gått så lang tid [emoji14] Smertestillende, fosterstilling og varmepose hjelper her :)
Ja ikke sant? :O Fy flate. Ille vet du. Aldri slitt med store eller lange blødninger, heller ei mye smerter, men dette tar kaka [emoji14]
 
Huff da :( Det er jo ikke noe ålreit!
Er ikke en periode jeg går å gleder meg på nei [emoji23]
P-piller hjelper faktisk mye, og hormonspiralen gjorde så jeg ikke hadde mens på ca 4 år, men var fortsatt ikke happy når jeg fikk første mens etter uttak, heldigvis ble det med bare en mens [emoji28]
 
Helt fra første mens, har jeg vært liggende en uke å spydd. Har faktisk blir Litt bedre etter første svangerskap, men er fortsatt ubehagelig [emoji31]
Du har ikke endometriose vel?
 
Tenkte akkurat at jeg aldri vil slutte på cerazette:p har heller ikke hatt vanskelige menstruasjoner men deilig å slippe. Og etter første fødsel var det vondere enn før!
 
Jeg hadde mye lettere mens etter pilleslutt enn jeg hadde før jeg begynte på dem. Gikk noen år på dem.
 
Har ikke fått noe diagnose på det nei
Men har du fått undersøkt det? Så heftige smerter er nemlig ikke vanlig. Bedring etter svangerskapet kan også høres litt klassisk ut...

Men, så lenge det går bra er det vel sånnsett ikke noe å jakte på en diagnose. Jeg bare syntes det hørtes ekstremt ut
 
Men har du fått undersøkt det? Så heftige smerter er nemlig ikke vanlig. Bedring etter svangerskapet kan også høres litt klassisk ut...

Men, så lenge det går bra er det vel sånnsett ikke noe å jakte på en diagnose. Jeg bare syntes det hørtes ekstremt ut
Nei, ettersom at det ble bedre med ppiller, og smertestillende fungerer delvis, så har jeg aldri vært på tanken at det skal være noe galt, sliter heller ikke med å bli gravid, heller det motsatte [emoji14]
 
Ser ikke frem til jeg skal ha mens igjen, var veldig greit å slippe det mens jeg var gravid og satser på at ammingen holder den borte [emoji28]

Men før jeg ble gravid slet jeg mye med menssmerter, og jeg kan som de andre over her, anbefale varmeflaske og naproxen!
 
Har ikke hatt mens siden jeg startet på cerazette for sån typ 8 år siden :hungover::):p Så veldig spent på hvordan det blir nå som jeg skal slutte.... :eek::eek:
 
Føler med deg[emoji21] som alle andre skriver, naproxen og varmeflaske er gull[emoji4]
 
Såå langt opphold har jeg ikke hatt.. Men er heldigvis velsignet med ca ingen menssmerter osv.
Får se etter fødsel om jeg enda er like heldig der.

Kjedelig å blø bare.
 
Back
Topp