Melkeskurv

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Er det flere babyer som har fått det?
Har smurt inn hodet med olje, nå må jeg bare lete etter kammen...
 
Er det flere babyer som har fått det?
Har smurt inn hodet med olje, nå må jeg bare lete etter kammen...
Ja det blir mer for hver dag her... hva slags olje bruker du? Jeg har ikke kam eller børste.. kan jeg bruke en tannbørste...? :hilarious:
 
Ja. Hun er 8 uker og har hatt det noen uker nå. Eldste hadde det også. Jeg lot det være da det ikke plaget henne noe, men siden hun hadde det så lenge så vurderer jeg å gjøre noe med det denne gangen. Det plager nemlig meg [emoji23] Har sååå lyst å pirke borti det, men har lest man ikke skal gjøre det (uten at jeg vet hvorfor...).
 
Ja. Hun er 8 uker og har hatt det noen uker nå. Eldste hadde det også. Jeg lot det være da det ikke plaget henne noe, men siden hun hadde det så lenge så vurderer jeg å gjøre noe med det denne gangen. Det plager nemlig meg [emoji23] Har sååå lyst å pirke borti det, men har lest man ikke skal gjøre det (uten at jeg vet hvorfor...).
Skjønner:rolleyes: klør i fingrene hos meg.. jeg har lest at man kan ta olje på og gre det ut med kam el myk børste. Skal ikke være plagsomt for dem, om det ikke blir rødt, hovent, da kan det være infeksjon, men det tror jeg er sjeldent.
 
Back
Topp