Melkeblemme

Har ikke hatt det selv, men leste en plass at ei hadde fått samboeren til å suge og la det stå til [emoji50]
 
Ja, gjør ikke spesielt vondt akkurat der.. litt sår nå etter at jeg har prøvd å klemme den ut. Føler meg at det siste døgnet har det begynt å svi/brenne litt i puppen[emoji43]

Jeg er veldig sår akkurat i den puppen, så tenker kanskje det kan være den som gjør det da. Vært det hele tiden, og har hatt denne lenge uten å tenke på at det kunne være noe..
Men du må passe på at ikke du får betennelse nå da! Det er ikke noe godt hvertfall!!
 
Jeg er veldig sår akkurat i den puppen, så tenker kanskje det kan være den som gjør det da. Vært det hele tiden, og har hatt denne lenge uten å tenke på at det kunne være noe..
Men du må passe på at ikke du får betennelse nå da! Det er ikke noe godt hvertfall!!

Det er det jeg er redd for at jeg kan få [emoji43] vet ikke helt hvilke symptomer jeg skal se etter, for nå er det ikke noe problem å amme. Litt sår/øm, men så har mini spist litt hyppigere de siste dagene så det kan jo skyldes det og [emoji848] då mange bekymringer man skal ha med både baby og egen helse [emoji28]
 
Det er det jeg er redd for at jeg kan få [emoji43] vet ikke helt hvilke symptomer jeg skal se etter, for nå er det ikke noe problem å amme. Litt sår/øm, men så har mini spist litt hyppigere de siste dagene så det kan jo skyldes det og [emoji848] då mange bekymringer man skal ha med både baby og egen helse [emoji28]

Det er helt sant! Er ikke bare, bare!! Jeg merket betennelsen ved at jeg fikk feber, og var rødflammet der jeg hadde betennelse. Det var sånn det begynte! Og veldig ømt. Så bare pass på, bedre å få tatt det tidlig! [emoji28]
 
Nå har jeg brukt nål å stukket/skrapt forsiktig så det ble et liiite hull, så fikk jeg henne til å spise med en gang etterpå (auuuuuu!!!!!). Det funka! 2 døgn etterpå er den helt vekk! Nå krysser jeg fingrene for mindre vondt ved amming! [emoji28][emoji28]
 
Back
Topp