Melk..

Håper på mini

Betatt av forumet
hei!
Jeg tok en cytotek kur i uke 14.. Dette er nå 2 uker siden snart. Etter kuren fikk jeg melk i brystene, jeg har ikke spreng, men det lekker melk flere ganger om dagen! Går det over? Eller må jeg kontakte lege?
 
hei!
Jeg tok en cytotek kur i uke 14.. Dette er nå 2 uker siden snart. Etter kuren fikk jeg melk i brystene, jeg har ikke spreng, men det lekker melk flere ganger om dagen! Går det over? Eller må jeg kontakte lege?

Personlig hadde jeg bare bittelitt som kom ut. Dette går over av seg selv etter en stund når brystene ikke blir "stimmulert". Men vi er jo forskjellige... jeg fikk en liten tablett bare da jeg var på sykehuset. Men en veninne fikk ingenting da de på sykehuset da de hadde sluttet med dette. Merkelig... Da dette skjedde oss ganske tett. ❤
 
Det går som regel over av seg selv, viss ikke kan du få tabeletter mot det. Anbefaler deg å gå med en stram topp (sportstopp eller lignende) både dag og natt en liten periode, det kan hjelpe på også. Da tror kroppen at det er fult i brystene og slutter å produsere.
 
Back
Topp