Melk.....

Elisabet

Glad i forumet
Bare lurte på en liten ting. Er det meningen at det skal komme ting ut av matstasjonen til ungen allerede? Hadde plutselig en stor våt flekk på genseren, og når jeg klemte kom det mer[:-]
 
Eg hadde melk dei siste to mnd av svangerskapet med første mann.Spruten stod når eg var i dusjen.Det var litt bale,men og litt kjekkt siden det var n oe nytt som eg aldri hadde opplevd før.
 
ja da har du nok også fått melk.. jeg beg6ynnte å lekke fra brystene alerede i uke 19 ca !!
så matstasjoner her er også klar!! mangler bare noen som kan suge litt!! sa de til jordmora og hu sa at de bare va bra, men at en ikke burde klemmer på dem for å få ut mer, da stimulerte du dem til å prdusere mere.. men av og til må jeg for de er sååå ømt og sårt!! [:D]
 
ORIGINAL: peggy

ja da har du nok også fått melk.. jeg beg6ynnte å lekke fra brystene alerede i uke 19 ca !!
så matstasjoner her er også klar!! mangler bare noen som kan suge litt!! sa de til jordmora og hu sa at de bare va bra, men at en ikke burde klemmer på dem for å få ut mer, da stimulerte du dem til å prdusere mere.. men av og til må jeg for de er sååå ømt og sårt!! [:D]


Samme her!
 
Er helt normalt ja. Har fått råmelk jeg også.. Men det kommer kun hvis jeg klemmer på de da.. Samboer og jeg hadde det litt gøy med det der da vi merket det, men så hørte vi at vi ikke skulle klemme, så da ble det fort slutt på det! He he.
 
er nokk normalt ja[:D]
 
Er nok helt normalt ja, samme her!!
 
Mine og har begynt med ett eller annet[&:] Kikka på de på mårran i dag, og da var det liksom en dråpe der... Klemte litt, og det bare rant ut! Syns nesten det var litt ekkelt jeg[:D] Trudde ikke det skulle skje så tidlig, men er jo fint å se at kroppen fungerer som den skal[:)]
 
Ja, jeg fikk også det da jeg var rundt uke 20... Og har lekket siden! Litt irriterende.... [:)] har ikke kjøpt ammeinnlegg, bh med tykk foring går godt! Men det er masse flekker i senga..... [&:]
Men du skal visstnok ikke klemme på brystene for å provosere det fram. Jeg har klart å la være.
 
Det har ikke jeg merket noe til jeg??? Det har vært et par ganger som det har vært noe støknet rundt vorta. Kan det bety at jeg har lite melk eller bare at produksjonen er litt sein??[&o][&o][&o]
 
Noen får ikke melk før etter fødselen.....!!!!! Og de fleste jeg har hørt om, får det ikke før rett før fødselen. Og ja, jeg merker det egentlig best som noe størknet, blankt rundt vorten. Utenom alle flekkene i senga, da! [:)]
Det trenger ikke å bety at du har lite melk - dette er jo bare en slags råmelk. Den skikkelige, næringsrike melken kommer vel etpar dager etter fødselen, tror jeg... Fikk "ammebok" av jordmor i dag som jeg skal lese i.
 
Lekker i massevis her oxo. Vurderer å gå til innkjøp av ammeinnlegg jeg.
 
Det var greit å høre, håper nemlig å amme en god stund da [:)]
 
Back
Topp