Melder meg forsiktig inn

Iva82

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei! Jeg er redd å melde meg her fordi i siste 2 år vi har mistet i 3SA og desverre hadde senabort 6 månader siden. Jeg er 4+6 idag og er fortsatt redd å ringe lege. Det gjorde så vondt å avbestille time jeg hadde hos lege og jordmor siste gang og å melde seg ut fra juni gruppe :( Men,jeg prøver å tenke om noe annet og ikke stresse for mye. Lykke til alle sammen!
 
Velkommen hit! Skjønner du er engstelig med den historien! Håper spiren blir med deg helt til termin denne gangen![emoji173]
 
Skjønner deg veldig godt. Ønsker deg masse lykke til og velkommen hit! Gratulerer så mye med en liten en :)
 
Huff, det hørtes ut som noen kjipe opplevelser. Satser på at det går bra denne gangen:Heartred
 
Jeg håper det går bra med deg denne gangen! ❤ godt å se deg i dette forumet.

jeg vil anbefale deg å få en avtale og bruke den uansett hvordan det går. Da jeg hadde hatt en spontanabort i juni gikk jeg likevel til jordmor, jeg skrev til henne så hun visste at jeg ikke var gravid lenger og hun satte av tid til å snakke. Vi avtalte å møtes tidlig i neste svangerskap. Jeg syntes det var godt å snakke med noen som forsto hva en spontanabort er og vet hvilken sorg man har når man går gjennom det.
 
Gratulerer så mye, håper dette går veien og spira sitter til April :)
 
Gratulerer! Håper spira sitter helt til april :)
 
Tusen takk alle! Jeg har vært modig og ringte StOlavs,da de skal ordne time hos poliklinikk,vet ikke når og hva skal de sjekke men nå er det bare å vente og håpe at alt går bra til uke 10 da jeg skal starte med fosterdiagnostik. Det blir ikke enkelt graviditet men sånn er livet [emoji176][emoji176][emoji176]
 
Gratulera så masse og lykke til [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp