Mekelapper for klær til bhg

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan merkelapper kjøper dere for å merke klærn til bhg?
Og merker dere alle klærn?

Er som sagt ny på dette å trenger alt av tips jeg kan få.
 
Her kjøpte jeg på Askeladden (førstegangs her og) og ble veldig fornøyd. Fikk beskjed i bhg om at alt skal merkes. Har du noe med hetter som kan tas av; merk hettene og. Har merket bare en ting enn så lenge...kosekaninen[emoji12] må snart til pers for hun begynner 21.[emoji33][emoji22]
 
Vi har kjøpt fra Askeladden merkelapper [emoji3] veldig fornøyd!

Og ja, aaaalt er merket!
 
Askeladden, de som klistres på. Holder gjennom alt. Jeg merker alt, aldri mistet noen ting og hatt bhgbarn i 7 år. Jeg skriver tlf på så folk kan ringe om man mister noe ute☺
 
Har kjøpt fra Nordic print. Syntes de hadde best utvalg :)
 
Nordic print her også[emoji4]
 
Ble nordic print her. Så får jeg heller bytte om jeg ikke er fornøyd.
 
Askeladden, de som klistres på. Holder gjennom alt. Jeg merker alt, aldri mistet noen ting og hatt bhgbarn i 7 år. Jeg skriver tlf på så folk kan ringe om man mister noe ute[emoji5]

Hvordan merker du klær som ikke har merkelapper/vaskelapper? Og merker du sokker? Her datt halvparten av Askeladden klistrelappene av i første vask [emoji85]
 
Hvordan merker du klær som ikke har merkelapper/vaskelapper? Og merker du sokker? Her datt halvparten av Askeladden klistrelappene av i første vask [emoji85]

Her satte jeg merkene i nakken om der ikke var vaskelapper. Har ikke vasket mye med de på enda, men de tre tingene som har blitt vasker har holdt[emoji85]
 
Back
Topp