Medicus

Hei!

Tok utredningen vår der..kjempegodt inntrykk helt til vi skulle få "dommen"! Måten legen la det fram på var helt horribel og sendte min mann rett i kjelleren! Men jeg har tro på at de er veldig gode på det de gjør ellers! Vi valgte å la de henvise oss til St.Olavs, pga kostnadene og vi ville ta gratisforsøkene først!
 
Jeg var til kontroll i Oslo en gang da min egen gyn ikke hadde ledig, fikk ikke veldig godt inntrykk. Legen virket uengasjert og fikk litt samlebåndfølelse.
 
Oiiii...huff...jeg fikk så godt inntrykk av de når jeg snakket med de på telefonen. Var dere i Oslo eller Trondheim?

Vi var i Trondheim[emoji5] lokalene og atmosfæren er veldig mye bedre enn på St.Olavs og de som sitter på telefonen er superhyggelige!
 
Hei hei :) Noen som har erfaring med Medicus?

Hei,
Jeg
Kan av hele mitt hjerte anbefale Medicus. Har vært igjennom 4 forsøk, oppfølgning av forsøk mens jeg fikk behandling i utlandet, hatt en operasjon(fjerning av polypp) der( var for utålmodig med å vente til jeg fikk time offentlig) og parterapeut( et tilbud til de på 3-pakke ivf) Har benyttet meg av deres jordmortjeneste.

Alle er fantastiske personer, men alt handler om kjemi og det må du kjenne på. Jeg kan bare skryte av de og anbefaler de varmt. :)
 
Hei,
Jeg
Kan av hele mitt hjerte anbefale Medicus. Har vært igjennom 4 forsøk, oppfølgning av forsøk mens jeg fikk behandling i utlandet, hatt en operasjon(fjerning av polypp) der( var for utålmodig med å vente til jeg fikk time offentlig) og parterapeut( et tilbud til de på 3-pakke ivf) Har benyttet meg av deres jordmortjeneste.

Alle er fantastiske personer, men alt handler om kjemi og det må du kjenne på. Jeg kan bare skryte av de og anbefaler de varmt. :)


Kompetansen er høy. Terje legger flid i at du som pasient skal slippe mest mulig bivirkninger av behandlingen. På langt regime får du ofte procren, en nedreguleringssprøyte i stedet for den håpløse nesesprayen. Teamet er oppdatert på det nyeste innen behandling og er opptatt av å gjøre det hele mest mulig behagelig i en vanskelig situasjon.

Jeg fikk bedøvelse som fungerte under uttakene mine(den gjorde ikke det på riksen) du går god premedisinering ved uttak. +det serveres hjemmelagd kringle ved hvert uttak(helt nydelig!!!! Og jeg får lyst på den bare jeg tenker på det)

Du vil bli godt ivaretatt. De har i tillegg fått inn en ny ivf gynokolog nå som også er veldig hyggelig og flink
 
Back
Topp