Med hjerterom og husrom ❤

11 dpo og ingen stigning på de strimmel testene jeg har tatt de siste par dagene. Vet det fortsatt er tidlig, men begynner i grunn å tenke at jeg bare har hatt en streifer. Fortsatt 3 dager til IKM så alt håp er enda ikke ute, men kjenner at jeg mentalt sett nå er der at jeg er klar for pp 4. Og så kan det heller bli en hyggelig dersom TR ikke kommer.
 
Ser streken og håååper den blir sterkere!! Ikke mist håpet enda[emoji7][emoji1376]

Har ikke lyst til å miste håpet, men blir jo litt skeptisk når jeg ikke ser noen økning på testene siden lørdag, selv om jeg vet det er tidlig enda.

Samtidig syns jeg jo det ville vært rart om jeg skulle fått skyggestrekene på alle testene og når jeg har testet med 3 forskjellige merker....

Skal prøve å la være å teste i morgen og så heller ta en på onsdag, så får jeg bare håpe at det er stigning dersom det er en liten spire :oops:
 
IKM på torsdag, men klarte ikke å du meg på testingen i dag likevel. RFSU tidligtester som bar ultra blenda. Så har jo da bare fått teite skygger på alle strimlene jeg har tatt.
Så nå håper jeg egentlig at TR kommer før tiden sånn at vi kan begynne på PP4. Tror ikke jeg skal bestille noen tester denne måneden. Merker at jeg blir fullstendig testegal når jeg har testet i hus. Kommer kanskje til å teste etter EL siden jeg har noen få liggende, men kommer ikke til å kjøpe nye g-tester før etter IKM, hvis TR ikke dukker opp.
Så nå er det bare å komme seg over skuffelsen og gå videre.
 
IKM i dag og fikk dette blendene resultatet i dag

IMG_20180524_164830.jpg

TR pleier å være som ei klokke og kommer stort sett på morgenen eller tidlig ettermiddag, så nå håper jeg at den kommer snart, men ville jo være typisk at den ble forsinket når man veldig gjerne vil komme i gang med ny PP.

Fikk også bekreftet fra min gyn i dag at jeg skal fortsette med Letrozolen i 3 måneder til, og så vil hun tro at jeg vil fortsette å få EL av meg selv. Så nå håper jeg jo bare at det klaffer raskest mulig :rolleyes:

Om det skulle klaffe nå i PP4 så må jeg nesten le litt, for da vil alle barnebarna til mine foreldre være født i mars :hilarious:
 
Da var man i gang, tanta har kommet og jeg er CD 1 igjen og PP4 kan begynne.
Venter på nye EL-tester og g-tester i posten som jeg tror kommer på mandag, altså i god tid før jeg setter i gang med eggjakta :D

På en måte greit at jeg har arbeidshelg, så går tiden fram mot EL-testing litt fortere.
Men nå er det på tide å finne senga, så god natt til meg :goodnight
 
Har omsider bestemt meg for å starte en dagbok for å bearbeide tanker, følelser, frustrasjoner og alt det som gjerne følger med det å prøve å få barn.

Litt om meg selv:
Jeg er 31 år og gift. Etter bare 3PP satt en liten spire i juni 2015, og i mars 2016 fikk vi ei flott jente.
Nå har vi siden oktober 2017 forsøkt å få et tilskudd til familien, men jeg ser at veien dit blir lengre enn vi hadde trodd.
Nå er vi i PP2 (med Letrozol) og har IKM 27.04, men er ganske sikker på at vi ikke kom i mål denne gangen.
Nå gjør jeg meg bare klar til neste PP og venter på nye EL-tester i posten, håper PP3 får oss i mål.

Hvor bestiller du fra?:)
 
Lykke til med ny PP[emoji1374] Krysser fingrene for at den sitter denne gangen[emoji5]

Takk, håper jeg også. Juni var min måned sist, får håpe det blir det denne gangen også.
Men håper da at ikke kidsa må dele bursdag i så fall :hilarious:
 
CD 3 og jeg er i gang med 4 runde med Letrozolen. Selv om jeg ikke kan teste etter EL før om en uke, så føles det på sett og vis godt å føle at man har noe å gjøre fram til da, selv om den tingen bare er å ta en liten pille i noen dager. Føler i allefall at jeg gjør noe for å bidra til og hjelpe kroppen med en liten spire. Høres kanskje litt teit ut, men hjelper i allefall litt på hverdagspsyken :shy:
 
CD 5 og i dag fikk jeg nye EL- og g-tester i posten. Så nå bør jeg ha nok for denne pp og kanskje neste, i allefall når det kommer til g-tester [emoji23]

IMG_20180529_185648.jpg
 
CD 10 og har begynt å teste etter EL. I forrige PP var testene tydelig negative fram til CD 13, da gikk de fra supernegative til knallpositive over natta. Og nå har jeg nesten positiv test på CD 10 :wideyed: Drikker grapefruktjuice denne pp for å se om jeg kan få mer EL-slim av det, men begynner nå å lure på om det også kan framskynde EL:confused004

IMG_20180603_100439.jpg


Hatt en del utflod de sistesto dagene, men har trodd at det bare var fordi st jeg nettopp var ferdig med TR. Håper bare at det ikke var EL slim, for i går var første dag i denne syklusen at vi har lagt inn aksjer...
Får bare teste morgen og kveld i dagene framover og krysse fingrene for at EL ikke har gått meg hus forbi.... :nailbiting:
 
IMG_20180605_114458.jpg


CD 12 i går og stigning på CBDA sine tester. Babyplan sine EL-tester er fortsatt negative, men regner med at de blir positive i løpet av dagen og at jeg også får maksimal på CBDA sine i dag.

Kjenner jeg er veldig optimistisk denne måneden, om det er fordi at det klaffet i pp4 og juni måned sist jeg ble gravid eller hva det er som gjør det vet jeg ikke. Håper bare jeg ikke blir superskuffet dersom det ikke blir noe denne pp da.
Ble heller ikke mindre optimistisk da jeg i går fikk litt blodtillblandet slim i undertøyet da jeg skulle på wc i går (sorry, TMI), siden det sies at man er ekstra fruktbar da.
Så nå legges det inn aksjer for fullt hver dag framover, og så håper jeg bare at det at jeg er syk ikke gjør at kroppen min velger å bort prioritere en liten reke...
 
Utrolig hvor fort man kan gå fra optimist til pessimist....
Siden midnatt er passert går jeg nå inn i CD 15. Fortsatt høy på CBDA, men hadde jo trodd at jeg skulle ha fått maksimal nå, strimmeltestene er heller ikke i nærheten av å være positive. Enten har EL vært veldig tidlig denne pp, eller så kommer den senere, eller, det alternativet jeg helst ikke vil vurdere, så uteblir EL denne pp.
På toppen på har jeg fått meg en saftig øvre luftveisinfeksjon og er fullstendig nedsyltet, så det blir jo kjempe gøy når jeg skal på jobbintervju i morgen. Må bare dope meg ned, da med medisiner jeg helt ikke vil bruke når vi prøver, siden de kan påvirke slimhinner. Men må jo se oppegående og frisk ut på intervju om jeg skal ha noen sjanse på å få jobben. Og vil jo så veldig gjerne ha den...
Så nå må jeg bare få meg litt søvn og håpe at formen er bedre til i morgen.
Good night, good fight...
 
Kjære deg[emoji173] Skjønner godt at du mister litt motet. De negative tankene er aldri langt unna, men ikke gi opp! Jeg ønsker deg god bedring og lykkeønskinger for denne, evt neste PP[emoji8]
 
Kjære deg[emoji173] Skjønner godt at du mister litt motet. De negative tankene er aldri langt unna, men ikke gi opp! Jeg ønsker deg god bedring og lykkeønskinger for denne, evt neste PP[emoji8]

Tusen takk :Heartred
Ja, det er en prøvelse å være prøver.
Nå skulle jeg bare ønske jeg visste om EL har vært, kommer eller uteblir :p Vil jo gjerne vite om vi må legge inn flere aksjer eller om jeg har konmet meg over i dpo-land :bored::hilarious:
 
Back
Topp