Matpakker til dere selv?

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
Hva har du i din egen matpakke?

Hva lager dere?
Lei av skiver med leverpostei..
 
Last edited by a moderator:
Tre skiver uten noe på.

I kjøleskapet på jobb har jeg smør (Vel. Soft flora) og et eller annet kjøttpålegg. For tiden restene av ei oksesteik fra påske .Men ellers skinke etc.

Og en pakke knekkebrød og en spruteflaske mes syltetøy til "glemt maten" eller "orker ikke" eller "mer sulten"
 
Skiver.. Men ender alltid opp med å bruke alt for mye penger på salat etc i kantina [emoji28]
 
Kyllingsalat. :)
 
Er kjempekjedelig selv, men mangler sånn inspirasjon og legger fryktelig press på meg selv at det skal være så sunt [emoji23] Så ender opp med leverpostei, salami og mager skinkeost [emoji23] Og så klart litt lett majones.
 
Det blir enten skiver med leverpostei, knekkebrød med majones, ost og skinke (har pakker liggende på jobb) eller varmmat fra kantinen.
 
Salat er jo godt :)
 
Har knekkebrød, hvitost , smør og paprika på jobb.

Dersom jeg har flere senvakter på rad så kjøper jeg inn meksikansk salat mix og salatkylling :)

Tar gjerne med middagsrester også!
 
Tja.. Kylling, grønnsaker, majones osv er alltid godt. Ellers elendig på matpakke :p
 
Smører til mannen (jeg er hjemme) han får 2 doble sandwich med grønnsaker og kjøttpålegg[emoji5]
 
Salat
Matmuffins
Brødskiver
Polarbrød
 
- Jeg har smør, hvitost, brunost og smøreost i kjøleskapet på jobb. Har med brød og knekkebrød, og smører på jobb.
- Noen dager lager jeg "pannekaker" av egg og vann, som jeg fyller med pålegg, ost, majones og salat.
- Jeg kan ha med middagsrester.
- Jeg lager chiagrøt kvelden før.
 
Salat
Eggesalat
Tunfisksalat
 
- Jeg har smør, hvitost, brunost og smøreost i kjøleskapet på jobb. Har med brød og knekkebrød, og smører på jobb.
- Noen dager lager jeg "pannekaker" av egg og vann, som jeg fyller med pålegg, ost, majones og salat.
- Jeg kan ha med middagsrester.
- Jeg lager chiagrøt kvelden før.
Hva er chiagrøt?
 
Jeg er kresen:) kan ha skive med skinke, karbonade, makrell i tomat, tunfisk eller crabsticks i matpakken.
 
Back
Topp