Mat

*Tuva og Jenny*

Elsker forumet
Hva har dere spist/skal dere spise idag da jenter? [:D]

Her blir det tacopizza på oss! [:)] Sambo hadde så veldig lyst på.

Jeg er alene i kveld også, så vet ikke helt hva jeg skal spise..
har en halv grandis i fryseren, så kan jo alltids lage meg det... Har bare spist 3 brødskiver og en pose rett i koppen (blomkålsuppe) + en is i dag.... Så må finne meg noe snart..

Jeg skal ha BIFF... jeg klarer meg rett og slett ikke uten *ler*Og nei, den er ikke gjennomstekt. Derimot så har den vært frosset :P Har spist biff flere ganger i uka helt siden før jeg ble gravid, så har ingen dårlig samvittighet :)

Det må være den ene tingen jeg aldri klarer meg uten *flire*

ORIGINAL: mamma i november

Jeg skal ha BIFF... jeg klarer meg rett og slett ikke uten *ler*Og nei, den er ikke gjennomstekt. Derimot så har den vært frosset :P Har spist biff flere ganger i uka helt siden før jeg ble gravid, så har ingen dårlig samvittighet :)

Det må være den ene tingen jeg aldri klarer meg uten *flire*

hørtes godt ut[:D] vil også ha!

Skal bort til ei venninne snart å sitte barnevakt for barna hennes, men hun er på jobb. Planen er å kjøpe noe på veien dit... Hm...[8D]

Wox med svinekjøtt, gr.saker, ris og saus [:)]

MMMMMMMmmmmmmm..
Hørtes godt ut med wok... Tror jeg må lage det neste gang jeg og sambo er hjemme samtidig...[;)] Blir vel neste helg eller noe slikt...

Her blir d omelett med skinke[:)]

Kyllingfilet i biter med korianderkrydder og kokkosmelk, ris, asparges, sukkererter, tomat og agurk hadde vi til middag i dag.

Gresk salat med fersk loff til blei det i dag [:)] 

Kanskje vi skal lage en tråd med oppskrifter... ble så sulten her nå[:D][:D][:D] så kan vi enkelt finne noe godt å lage her inne

ORIGINAL: beibiimagen

Kanskje vi skal lage en tråd med oppskrifter... ble så sulten her nå[:D][:D][:D] så kan vi enkelt finne noe godt å lage her inne

Signerer denne jeg![:D]
Blir så sulten av all matpraten[;)]

ORIGINAL: Snuppi2

ORIGINAL: beibiimagen

Signerer denne jeg![:D]
Blir så sulten av all matpraten[;)]

Da har jeg lagt en forespørsel inne på viktige tråder, så får vi se om vi får gjennomslag[:D]

vi har ikke hatt komfyr på 3 uker[&:]
å i kveld henter sambo komfyren min i det gamle huset(lånte broren min sin, men så solgte han den) så nå kunne vi hente vår, har stått der pga salg av hus ol....
så når vi var i danmark, var vi innom slakteren å kjøpte en STOOOR pose med nuggiser=) så det vil jeg ha i kveld... sambo skal innom mccen å kjøpe sauser=) noen som har tips til dippesauser til nuggiser??

det skal bli sååååå utolig deilig å få komfyren tilbake=) lage varm mat=)
fant ut at micro mat smaker pyton[:'(] usj....

Vi har vært hos min bror og familien og grillet! Nam![:D]

Back
Topp