Mat?

En tråd i 'Mars 2018' startet av Bkno9532882, 17 Jul 2017 kl 18:16.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Kmasa Andre møte med forumet

noen som har middagstips for uten typisk norsk som kjøttkaker osv. Har slete med kvalme og dårlig matlyst i flere dager nå, men jeg er så sulten og kan ikke fortsette å leve av loff med smør som er det eneste som har gått greit å spise den siste uken..

Alt av tips settes pris på!

2. Moder'n Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

Stekt ris med grønnsaker og egg er lett og næringsrikt.

Kylling med pasta og grønnsaker

Smoothie med eplejuice

Husk å drikke mye mellom måltidene, og spis ofte og lite i stedet for få måltider.

3. frumik Bli kjent med forumet

Pasta med pesto og grønnsaker/salat, eller andre lette salater med feks frukt i om du liker det, sammen med et stykke kjøtt for å få litt proteiner, risgrøt hvis du orker det i varmen, eller alle slags supper.

Her i hus skal vi prøve svin i sesamolje og honning, med vannmelonsalat og ris til.

4. Mor89 Flørter med forumet

Scampi, grønnsaker og eggnudler hvitløksmarinert

• Liker Liker x 1
  5. Mammantil1 Flørter med forumet

Når jeg er kvalm/uvell spiser jeg ris med skinkebiter i. Med litt kickoman for å få litt smak på det.

6. Kmasa Andre møte med forumet

Glemte å nevne at jeg ikke spiser svin!
    Prøvde en hjemmelaget kyllinggryte, uten noen form for krydder med stekt ris! Sitter enda, endelig klart å spise noe annet enn tørre loffskiver med smør!

Tusen takk for de fine tipsene, har ikke så mye overskudd til å stå på kjøkkenet kjenner jeg! Men matlei som jeg så ofte er så er dette fine tips å ta med videre :happy:

Del denne siden