Mat?

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
noen som har middagstips for uten typisk norsk som kjøttkaker osv. Har slete med kvalme og dårlig matlyst i flere dager nå, men jeg er så sulten og kan ikke fortsette å leve av loff med smør som er det eneste som har gått greit å spise den siste uken..

Alt av tips settes pris på!
 
Stekt ris med grønnsaker og egg er lett og næringsrikt.

Kylling med pasta og grønnsaker

Smoothie med eplejuice

Husk å drikke mye mellom måltidene, og spis ofte og lite i stedet for få måltider.
 
Pasta med pesto og grønnsaker/salat, eller andre lette salater med feks frukt i om du liker det, sammen med et stykke kjøtt for å få litt proteiner, risgrøt hvis du orker det i varmen, eller alle slags supper.

Her i hus skal vi prøve svin i sesamolje og honning, med vannmelonsalat og ris til.
 
Når jeg er kvalm/uvell spiser jeg ris med skinkebiter i. Med litt kickoman for å få litt smak på det.
 
Glemte å nevne at jeg ikke spiser svin!
Prøvde en hjemmelaget kyllinggryte, uten noen form for krydder med stekt ris! Sitter enda, endelig klart å spise noe annet enn tørre loffskiver med smør!

Tusen takk for de fine tipsene, har ikke så mye overskudd til å stå på kjøkkenet kjenner jeg! Men matlei som jeg så ofte er så er dette fine tips å ta med videre :happy:
 
Back
Topp