Mat med i stelleveska

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Hva bruker dere å ha med til de små når dere er ute og farter?
Jeg prøver å tenke utover grøt og smoothieposer, er så lett å bli litt lat.
 
Leverpostei er en hit her også ;-) vi har mest med melk, bare middag/frukt om vi er borte hele dagen.
 
Planlegger godt sånn at hun spiser rett før vi drar hjemmefra. Har da bare en smoothie med, eller melk dersom vi blir lenger.
Med storesøster hadde jeg avokado/banan-mos med. Tok den rett fra fryseren og i stelleveska, var ferdig tint til hun skulle spise.
 
Har med mme og en smoothie. Middag hvis vi skal være borte en stund. Her er det ikke noe brødmat enda.
 
Har mme og smootiepose/maispinner. Er sjelden vi er borte så lenge at vi trenger et fullt måltid, er oftes hos familie osv da, og de har jo alt vi trenger av mme, mat, grøt, smootie og ja... bedre utvalg enn hjemme [emoji23]
 
Tar som regel bare med en smoothie han liker. Her er vi så utrolig sær og kresen på mat, så er ikke så mye annet enn grøt som går inn. Men det går jo an å lage diverse fruktpureer som du fryser, mango eller aprikos f.eks.
 
Tar som regel bare med en smoothie han liker. Her er vi så utrolig sær og kresen på mat, så er ikke så mye annet enn grøt som går inn. Men det går jo an å lage diverse fruktpureer som du fryser, mango eller aprikos f.eks.
Jeg moser helst ikke maten, men prøver å gi vanlig mat. Har noen sånne refillbare smoothieposer, og bruker de og kjøpeposer litt om hverandre. Men innbiller meg at det ikke kan være bra å få det hver dag heller [emoji6]

Nå har jeg prøvd å ha med litt oppskåret agurk og paprika, samt ett par kavringer. Fungerte greit nok det. Spesielt når jeg kunne supplere med ting fra egen tallerken.
 
Skive med leverpostei, smoothie og sånne maissnacks som ligner på ostepop.
 
Back
Topp