Mat-inspo!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Allerede merker jeg at apetitten min øker drastisk og har kvalme i bølgedaler gjennom dagen hvis jeg ikke spiser ofte nok. Sist måtte jeg ha en pakke med ritz kjeks med meg for å passe på at ikke kvalmen tar overhånd.
Jeg har veldig lett for å frotse i junk food og sjokolade hvis kroppen min vil ha det, men vil prøve å være flink med kostholdet.
Har dere noen gode tips? Hva er godt å spise når man er gravid?? Utenom det jeg allerhelst vil ha, men ikke kan spise: spekemat og masse lakris! :p
 
Mat er kjedelig! Godteri er gøy :p :p

Haha. Nei, jeg er svært lite mat glad nå. Eller jeg har veldig lyst på, men ender opp med å ikke spise det.

Pr nå er det salte peanøtter som får meg igjennom første del av dagen;)
 
Mat er kjedelig! Godteri er gøy :p :p

Haha. Nei, jeg er svært lite mat glad nå. Eller jeg har veldig lyst på, men ender opp med å ikke spise det.

Pr nå er det salte peanøtter som får meg igjennom første del av dagen;)

Jeg vil spise alt mulig jeg, men godteri også såklart! Tror jeg skal kjøpe meg nøtter også! Glemte det på butikken i dag tidlig :p måtte handle på 5 min [emoji23][emoji23]
 
Kjenner meg igjen! Har en ritzpakke stående på pulten på jobb og har sykt lyst på spekemat og lakris:shifty::hilarious:
Her går det mye i smoothie og lignende. Lager selv og kjøper ferdig:)veldig kjekt å ha tilgjengelig i kjøleskapet, sunt og godt;)
 
Jeg drikker masse smoothie. Og knekkebrød med gulost. Har aldri i mitt liv hatt så lyst på spekemat som i disse dager. Haha
 
Back
Topp