Masse vann i beina

Kan ikke fatte at det er vanlig :eek: Hva vi kvinner må igjennom.... Takk for råd, prøver så godt jeg kan :D
Det kommer an på hvor mye vann det er snakk om da, om det er vanlig eller ei :) Rask vektøkning kan tyde på mer enn vanlige ødemer. Jeg hadde selv 3+++ i ødem, det var ikke normalt [emoji14] Så føler du det er mye, og kommer raskt så få en kontroll.
 
Kan ikke fatte at det er vanlig :eek: Hva vi kvinner må igjennom.... Takk for råd, prøver så godt jeg kan :D
Eller, hva skal jeg si, det er ikke helt unormalt [emoji6] Hadde det sånn jeg og forrige gang. Veldig vondt, mistet følelsen i både føtter og hender. Legen brydde seg ikke.. Vi får håpe det blir litt kaldere vær snart
 
Kan ikke fatte at det er vanlig :eek: Hva vi kvinner må igjennom.... Takk for råd, prøver så godt jeg kan :D
Eller, hva skal jeg si, det er ikke helt unormalt [emoji6] Hadde det sånn jeg og forrige gang. Veldig vondt, mistet følelsen i både føtter og hender. Legen brydde seg ikke.. Vi får håpe det blir litt kaldere vær snart
 
Var hos legen selv i dag, huden på leggene var helt stram pga vann.

Hun anbefalte å sove på venstre side for å unngå ødem. ikke ligge/sitte i samme stilling lenge, og være forsiktig med inntak av salt mat. pluss drikke mye vann :)
 
Back
Topp