Marsgjengen sin skravletråd

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
Da kan det være at du har for mange ubetalte «kredittfaktura» (klarna el), for høyt kredittlån el. Tror de ser på sånt før det evt tilbys. Jeg har sett det før. Jeg har i alle fall tatt faktura der flere ganger, så vet at det går an [emoji846]
Har verken kredittkort, ubetalte fakturaer eller lignende :s
Aldri opplevd å ikke kunne benytte faktura før om det tilbys..
 
Nei det var veldig rart, da aner jeg ikke dessverre. Det står på sidene dems at de tar en vurdering på hvem som får faktura ved hver enkel bestilling. Så om man ikke får en gang, kan man få en annen gang. Mer vet jeg ikke dessverre.
 
Nei det var veldig rart, da aner jeg ikke dessverre. Det står på sidene dems at de tar en vurdering på hvem som får faktura ved hver enkel bestilling. Så om man ikke får en gang, kan man få en annen gang. Mer vet jeg ikke dessverre.
Har jo bestilt en del babyting i det siste da, så kan fort hende jeg prøvde å bestille der mens det andre var under frakt eller noe :) evt at funksjonen var nede akkurat da [emoji14]
 
Hva tror dere premien som legges til i topp 100 om dere klarer skravleutfordringen, er? Noen forslag? Bare til å fortsette å skravle en stund til! :D
 
Har jo bestilt en del babyting i det siste da, så kan fort hende jeg prøvde å bestille der mens det andre var under frakt eller noe :) evt at funksjonen var nede akkurat da [emoji14]

Ja, hvem vet [emoji14] du kan sikkert prøve igjen om noen dager eller noe [emoji846]
 
Gravidklær! Har kjøpt så masse av bukser, strømpebukser, topper og gensere. Trudde eg var ganske ferdigshoppa på den fronten. Men; truser! Altså alle mine, gneger langt inn, og eg føler eg får eit djupt skille der trusa er. Veldig ukomfortabel. Er det virkelig meiningen eg må kjøpa truser som har samme høyden som disse buksene? Korleis opplever andre det?
 
Gravidklær! Har kjøpt så masse av bukser, strømpebukser, topper og gensere. Trudde eg var ganske ferdigshoppa på den fronten. Men; truser! Altså alle mine, gneger langt inn, og eg føler eg får eit djupt skille der trusa er. Veldig ukomfortabel. Er det virkelig meiningen eg må kjøpa truser som har samme høyden som disse buksene? Korleis opplever andre det?
Jeg har brukt mine vanlige truser gjennom mine svangerskap. Men jeg forstår godt hvorfor gravide gjerne sjal mannens boxer, før det kom dame utgaver [emoji6]
 
Gravidklær! Har kjøpt så masse av bukser, strømpebukser, topper og gensere. Trudde eg var ganske ferdigshoppa på den fronten. Men; truser! Altså alle mine, gneger langt inn, og eg føler eg får eit djupt skille der trusa er. Veldig ukomfortabel. Er det virkelig meiningen eg må kjøpa truser som har samme høyden som disse buksene? Korleis opplever andre det?

Lindex sine invisible truser er geniale, er ikke sånne bestemortruser, men har heller ingen søm som gnager mot magen
 
Jeg har brukt mine vanlige truser gjennom mine svangerskap. Men jeg forstår godt hvorfor gravide gjerne sjal mannens boxer, før det kom dame utgaver [emoji6]
Må nok kjøpa meg noken bedre [emoji23] har gått opp ein del så mine er nok ekstra trange og.
Lindex sine invisible truser er geniale, er ikke sånne bestemortruser, men har heller ingen søm som gnager mot magen
Takk [emoji1] skal gå til innkjøp av noken nye gode.
 
Må nok kjøpa meg noken bedre [emoji23] har gått opp ein del så mine er nok ekstra trange og.

Takk [emoji1] skal gå til innkjøp av noken nye gode.
Poenget er vell at det er fult mulig å bruke vanlige truser. Vet jeg er heldig som bare legger på meg babyvekt.
 
Er det noen andre her som har konstant smerte nederst i magen på begge sider? Gjør vondt å tisse, reise seg og snu seg i sengen. Hatt det sånn i to uker nå. 25 uker her
 
Synes det er så frustrerende at h&m (som eneste fysiske butikk med gravidklær) har sååå dårlig utvalg av penklær. De har 100 bukser og 100 tights, men tror jeg har sett to kjoler og to litt finere tunikaer..

For min del er det frustrerende at størrelsene er så små.
 
For min del er det frustrerende at størrelsene er så små.
Ja, eller bare uforutsigbare for min del. Noen ting kan jeg bruke i "normal str" andre ting må jeg ha mindre eller større.
Men derfor det er så greit å ha en fysisk butikk.
Trodde jeg kom til å trives med magen, men hittil føler jeg meg ikke så fin [emoji45]
 
Er det noen andre her som har konstant smerte nederst i magen på begge sider? Gjør vondt å tisse, reise seg og snu seg i sengen. Hatt det sånn i to uker nå. 25 uker her
Har hatt det spesielt på ene siden av magen. Litt sånn rivende smerter, for vil faktisk kalle det smerter og ikke ubehag. Dette kan vare hele dagen og/eller flere dager i strekk. Hatt mye nå 22 uker. Magen har vokst masse siste to ukene.

Høres ut som ligamentene som strekker seg da. Dessuten blir jo bebis tyngre og vil presse litt nedover slik jm forklarte meg, og spesielt i de ukene etter uke 20 sa hun :)

Men om det gjør vondt å tisse ville jeg tatt en tur til legen bare for å sjekka uvi :)
Men jeg kan merke at om blæra har vært veldig full får jeg vondt (litt krampe-aktig) nederst i magen, men ikke mens jeg tisser.
 
Måtte kjøpe meg ny bh da puppene mine har vokst sånn. Har fader meg gått opp 3 størrelser. Føler meg som tidenes puppemonster!
 
Har hatt det spesielt på ene siden av magen. Litt sånn rivende smerter, for vil faktisk kalle det smerter og ikke ubehag. Dette kan vare hele dagen og/eller flere dager i strekk. Hatt mye nå 22 uker. Magen har vokst masse siste to ukene.

Høres ut som ligamentene som strekker seg da. Dessuten blir jo bebis tyngre og vil presse litt nedover slik jm forklarte meg, og spesielt i de ukene etter uke 20 sa hun :)

Men om det gjør vondt å tisse ville jeg tatt en tur til legen bare for å sjekka uvi :)
Men jeg kan merke at om blæra har vært veldig full får jeg vondt (litt krampe-aktig) nederst i magen, men ikke mens jeg tisser.

Tenkt selv på om det er det men det vil liksom aldri gi seg og er så smertefullt. Skal til jordmor i morgen så får teste på nytt og så forhøre meg. Blir så redusert i alt jeg trenger å gjøre. Hadde ikke dette i forrige svangersksp.
 
Tenkt selv på om det er det men det vil liksom aldri gi seg og er så smertefullt. Skal til jordmor i morgen så får teste på nytt og så forhøre meg. Blir så redusert i alt jeg trenger å gjøre. Hadde ikke dette i forrige svangersksp.
Oppdater om hvordan det går :)
 
Hei dere. Trenger litt husmorsråd (evt om noen har erfaringer) her nå. Jeg har en fantastisk fin mann som har letet og overrasket meg med en brukt Stokke trailz med både sports og bagdel. Vi var i utgangspunktet enig i at vi synes vognen var for dyr, men vi fikk en brukt en til en god pris i den fargen han visste jeg ville ha, så han slo bare til og tok den med hjem. Som mann har han vel kanskje ikke sett at vognen trenger noe mer enn en seriøs vaskerunde før den kan tas i bruk :) . Og siden han har gjort dette som en fin gest til meg, så får jeg liksom så vondt av å påpeke hvor mye vask vognen egentlig trenger....

Så er det noen som har en slik vogn fra før som vet hvordan man kan få den ren? Spesielt selen i sittedelen virker å være skrudd fast, men trenger en alvorlig vask. Har også tatt av trekk og slengt det som kan vaskes i maskin i maskin, men er det noen tips for å vaske bagdelen osv. utenpå? Noen spesielle vaskemidler en kan bruke?

Evt: madrass og sånn som er skittent: dersom vi ikke får det rent, er det mulig å kjøpe ny?

Takker for alle innspill!
 
Nok en natt jeg ligger våken med smerter i mage og rygg. En god blanding av mage som vokser, ligamentsmerter, magemuskler, gutt som er aktiv og bekkenløsning tenker jeg.

Problemet mitt er en lege som presser veldig på å ha meg ut i mer jobb. Har gått en måned med 10% og det har vært ok. Klarer meg akkurat på jobb de timene, men det fører jo til at jeg bruker 5 dager på å bli opplagt igjen da. Det er dager jeg kun er våken for å spise og gå på do!
Nå har han økt meg til 20% og har gjort en enighet med sjefen min om at jeg mest sannsynlig ikke fungerer 20% selv om legen sier det.
Har heller ingen mulighet til å bytte lege her i byen, ingen ledige.
Tips?
 
Nok en natt jeg ligger våken med smerter i mage og rygg. En god blanding av mage som vokser, ligamentsmerter, magemuskler, gutt som er aktiv og bekkenløsning tenker jeg.

Problemet mitt er en lege som presser veldig på å ha meg ut i mer jobb. Har gått en måned med 10% og det har vært ok. Klarer meg akkurat på jobb de timene, men det fører jo til at jeg bruker 5 dager på å bli opplagt igjen da. Det er dager jeg kun er våken for å spise og gå på do!
Nå har han økt meg til 20% og har gjort en enighet med sjefen min om at jeg mest sannsynlig ikke fungerer 20% selv om legen sier det.
Har heller ingen mulighet til å bytte lege her i byen, ingen ledige.
Tips?
Har jeg forstått riktig at du har gjort avtale med sjefen??

Kan du få sjefen din til å skrive et brev til legen??
 
Back
Topp